VGTU turi ruošt autošaltkalvius? Nu ir požiūris.... On 05/12/2011 12:24 PM, Vitas wrote: > O daug Lietuvoje profesionalø ir kas juos ruoðia? Kiek þiûrëjau VGTU studijø > programas, tai ten chebra toliau sëkmingai nagrinëjasi þigulio > karburatorius...:( Kaþin jei pas toká diplomuotà specà atvaþiuotø koks nors > þmogelis pakeisti stabdþiø kaladëles su elektroniðkai valdomais stabdþiais? > Arba su þemiau esanèiame poste minimu, kavà verdanèiu mersu:) > Að tai profesionalam patikiu tik nebent tepalus pakeisti, nors ir tai bûna, > kad suknisa, pvz kartà iðmëtë variklio gaubto varþtus ir neprisuko pilnai. > Arba teko stebëti toká liûdna vaizdelá profesionaliam servise, kai atvaþiavo > þmogelis irgi pasikeisti tepalø ir profai pradëjo primygtinai siûlyti > pakeiti ir kitus dalykus, pvz oro filtra, kuris kaip iðëme ir keitë > pamaèiau, kad yra naujutëlis Knechtas, matomai þmogelis kaþkada pakeitë ir > visai nevaþinëjo. Taigi naujas Knechtas buvo padëtas á kampà, o þmogeliui > ádëjo belekoká gal JCB. > >> zinant kad neprofesionalas ta pati darba atlieka 2-3 kartus leciau, tai >> kazkokio suduko pakeitimas paciam gali kainuot tiek pat ar net brangiau, >> nei paprasta tvarka normaliam servise. pagrindinai naudotojai, manau, bus >> entuziastai neturintys kur remontuot, o is tokio kiekio klientu biznio >> manau nepadarysi... >> >> >> "Algis"<algisas@gmail.com> wrote in message >> news:iqg4oq$k6q$1@trimpas.omnitel.net... >>> Kad nëra kà èia lankytis ;) >>> http://www.sauto.lt/