Mano automobilyje buvo irgi blogai, bet pats Regitros darbuotojas isejo atsuktuvo, o grizes sureguliavo ir vualia. "pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> wrote in message news:iqo4v5$co0$1@trimpas.omnitel.net... > na taip- TA matuoja auksciausioj padeti. > tiesa paskuti kar kai praeidinejau- anie tiesog pasake "statyk 0" bet > netikrino kas ten pas mane, tad gal kartais nei sako, nei patys > nustatineja. > > "Ostapas" <bertamarija@gmail.com> wrote in message > news:iqo4cr$c6r$1@trimpas.omnitel.net... >> tai kad TA metu matuodami paprastai jie patys ant 0 pastato. >> >> "pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> wrote in message >> news:iqo4ba$c5o$1@trimpas.omnitel.net... >>> :) >>> siap 0 yra "auksciausia" padetis. >>> korekcija i 1-2-3 nuleidzia zamiau faras. >>> Tad jei vaikai ir pasuko, tai butent link 3 padeties:) >>> >>> "Idomu" <vaidas@takas.lt> wrote in message >>> news:iqo45l$c12$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Rimtai per žemai? Tai su žibintų aukščio reguliatoriumi pakelsiu tada >>>> (iš 0 >>>> į 3). Šiaip 0 padėtyje būdavo, nebent vaikai buvo nusukę, ne aš buvau >>>> kai >>>> matavo. >>>> >>>> >>>>> Stipriai per zemai, reikia pakelti >>>>> Jei reguliavimo varztai gerai prieinami ir nesunkiai sukiojasi - >>>>> galima ir >>>>> paciam pasireguliuoti. I ribas pataikyti nesunkiai galima, o idealiai >>>>> tik >>>>> su matuokliu. >>>>> >>>>> p.s. zibintu aukscio reguliatoriaus nera? Gal neteisingoje padetyje >>>>> stovi? >>>> >>>>