matyt nupute tie patys ventiliatoriai "kewle" <joaaa@neaa.org> wrote in message news:ir5rki$579$1@trimpas.omnitel.net... > jo, tixliai > slankiodavo čia palei magsimą tox apystambis dėdė > db jau nesimato kurį laiką > > -- > '(oo)' > > > "zhegonskas" <zhegonskas@yahoo.com> parašė naujienų > pranešime:ir5g4t$hpv$3@trimpas.omnitel.net... >> glushas shernas ble. >> >> tokius brazas ir saudydavo. >> >> On 2011-05-20 00:57:21 +0300, kewle migyje said: >> >>> aš sėdžiu per du šimtus m nuo tų turbinų - nesigirdi nieko :P >>> >>> >>> >>> -- >>> >>> '(oo)' >>> >>> >>> >>> >>> >>> "[nemielas]" <nemielas_TRINTI_@gmail.com> wrote in message >>> news:ir42al$6va$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>>> Ukmerges g. Maximoj maciau is kiemo puses kondishinai kabo - ten kai >>>> sukas >>>> >>>> tai per 100 metru girdis turbinos :DDD >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> "karloff" <mr.karloff@gmail.com> wrote in message >>>> >>>> news:ir40sn$5q0$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>>> o kad man toky gaut kazkur... :) >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> "Dainiushas" parašė naujienų news:ir3tis$2bd$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> koks dabar galingumas? >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> Pasato B5 A/C radiatoriai būna kelių variantų, nuo 120 iki 300w. >>>>> >>>>> Rekordininkas iš matytų - dyzelinės silkės su tropine aušinimo >>>>> sistama, >>>>> >>>>> 600 artai 700W buvo. Antru greičiu kai pasijungdavo, generatorius >>>>> >>>>> verkdavo.... >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> On 05/19/2011 10:11 PM, karloff wrote: >>>>> >>>>>> Gal kas ardet kokia mashina dalimis ar siaip kur garaze turit >>>>>> >>>>>> uzsimeciusy nereikalinga elektriny radiatoriaus aushinimo >>>>>> ventiliatoriu? >>>>>> >>>>>> Kuo didesnis/galingesnis - tuo geriau, visa kita prisitaikyciau. >>>>>> Dabar >>>>>> >>>>>> uzdetas nuo ac nepakankamai aushina, labai lekt reikia norint >>>>>> neuzhkaist >>>>>> >>>>>> :) >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> Kondicionieriu remontas ir pildymas >>>>>> >>>>>> Kompiuterine diagnostika >>>>>> >>>>>> Automobiliu remontas >>>>>> >>>>>> mr.karloff@gmail.com 8600 25346 Vilnius >>>>>> >>>>>> >>>>>> >> >>