galiu pasiulyt issisukus zvake ikist atsuktuva ar kokia viela ir pabandyt uzgaudyt mirties taska virsuj pirmam cilindre. dar pasidomek, gal ant naujo dirzo yra nupaisytos mietkos, kas pas prancuzus kartais buna. tada nepagailetum keliasdesimt litu ir viskas ps nepamirsk pasitikrint kuriam gale yra pirmas kausas, pas francus buna smagracio pusej pirmas "CodeC" wrote in message news:ireime$sdu$1@trimpas.omnitel.net... biski nesekasi studijuoti pezha. ant alkuninio zvaizdutes ir bloko yra kazkieno uzdeti du taskai baltais dazais, ne gamykliskai. dirzas buvo uzdetas sutapdinus tuos du taskus. ant paskirstymo veleno zvaigzdutes yra skyle ir ten kiaurai varztas isikisa i galvute - cia jau gamykline 'metke'. pamatavus kompresija su oscilografu matosi kad negeras grafikas. sako kad dirzas blogai uzdetas. dirza pagal minetas metkes ir pats jau du kart dejau ir Staska dejo ir netgi hitra sako kad dejo. manualas gamykline metke ant smagracio nurodo labai neaiskiai. tipo ikisti 6mm varza i skyle bloke kiaurai smagrati. atrodo paprasta, o is tikro yra dvi skyles salia. viena maza su sriegiu i kuria tas varztas nelenda, kita gal 2cm skersmens. abi skyles yra statmenai smagraciui. sukant velena ties ta didele pagaunu ant smagracio gamykline zyme - grioveli. ten kiaurai varzas nelenda, beto 2cm skyle korpuse niekaip neleidzia tiksliai nustatyti ties kuria vieta turi buti tas griovelis. plonesni strypeli kisant i ta maza skyle korpuse su sriegiu, galima pagauti skyle ir smagratyje, taciau ne vienoj vietoj, o daugelyje. toks vaizdas kad ten tu skyluciu aplink visa smagrati yra. zodziu klausimas kaip nustatyti kurioje pozicijoje turi buti alkuninis velenas dedant dirza? atsukus grioveli ties mazdaug tos dideles skyles centru balti taskai ant alkuninio zvaigzdes ir korpuso nesutampa per 2 dantis. pabandzius taip uzdeti dirza ir prasukus varikli atrodo viskas ok, bet kurti nedrysau. masina pezo 106 95' 1.0 33kW, variklio kodas PSA TU9.