na ne tik reduktoriaus membranos keistos. zvakes kaip minimum dar pora kartu per ta laika turejo but pakeistos tikrai, kitu atveju be problemu niekaip neimanoma sitiek nuvaziuot "2ju" <justinaseta@architektai.taskascom> wrote in message news:xn0hej9o68ptf1000@news.omnitel.net... > 130 tukst. su 2.0 16v varikliuku prasukta, 2 kartos dujos. > reduktoriaus membranos prie 100k km pakeistos, daugiau jokiu problemsu. > > -- > > > > netavoreikalas 2011.05.25 12:38:27 sako: > > -"tas ipurskimas buna mechaninis. su dujom vazineja, bet kad vargo nemato > nepasakyciau. tik biski kas prasideda ir saudymai visokie atsiranda iskart > su dar kruva problemu papildomu > -" > -""Liveris" <liveris@smail.lt> wrote in message > news:iriga3$af5$1@trimpas.omnitel.net... > -"-"Na nzn kiek teko susidurt su 2.3 tai jie su ipurskimu ir visi > pazystami vazinejas su dujom ir vargo nemato. > -"-" > -"-" > -"-""joo" <joo@joo.lt> wrote in message > news:irid3f$506$1@trimpas.omnitel.net... > -"-"-"pasiskambyjau cia duju meistrams pasiteirauti kiek kainuotu ideti > dujas i 2.3 varikli. sako sitie varikliai su mechaniniu ipurskimu, > ipurskimines irangos neidesi > -"-"-" > -"-"-"taigi klausimas - kur butu galima rasti detalesnes info? greitai > pagooglinus nepavyko nieko rast... > -"-"-" > -"-"-" > -"-"-"dekingas > -"-" > -"-" > "