On 05/31/2011 10:25 PM, karloff wrote: > tepalas matyt is tepalo slegio daviklio, prie kurio jungias tas laidas :) kas idomiausia, autodata nerodo isvis tokio daviklio. nei schemoj nei piesiny kur visi komponentai variklio suzymeti. o ten kur yra ecu jungties pinoutas tai toje vietoje kur pas mane pajungtas tas dacikas parodyta isvis kazkas kito. dabar nepamenu kas tiktais. gal kas turit kokia nauja autodata, mazhu ka daugiau rodo. nors kai tokiai masinai atai abejoju ar kas galejo keistis. > > "Dainiushas" parašė naujienų news:is38a8$70l$3@trimpas.omnitel.net... > > tai gal pirma sužinot iš kur tepalas? > > On 05/31/2011 08:17 PM, CodeC wrote: >> On 05/31/2011 08:02 PM, ukw wrote: >>> perki elementarius varinius laidus (biciuliai, senukai ir tt) ir dedi i >>> gofra (senukai). >> >> konkreciu atveju laidas nuo to daviklio pastoviai plaukia tepale. gofros >> viduje zliugsi. jungtis ir pats laidas praktiskai istirpe, varza >> kiloomai. nzn is kur ten tas tepalas, siaip niekur nebega. manau eilinis >> laidas su pvc izoliacija del karscio ir tepalo laikys labai neilgai. >> visai salia ismetimo. >> >>> >>> >>> >>> "CodeC"<a@b.c> wrote in message news:is35s8$4ja$1@trimpas.omnitel.net... >>>> kokius laidus naudoti variklio skyriuje? nuo visokiu davikliu iki ecu. >>>> gerai butu iskart nuoroda kokioj pardoj koki laida pirkt. kad nebijotu >>>> tepalo ir siaip kad tam skirtas butu. >>>> >>>> p.s. klausimas Ziogui: >>>> >>>> gal zinai koks daviklis stovi pas p106 tiesiai po ismetimo kolektorium, >>>> isuktas i bloka. prisijungia vienas plokscias laidas. kuris ir nupuvo >>>> nx. >>> >>> >> >