bendra tendencija gamintoju srityj - kuo labiau slepti technoligijas/zinas, kad butu neremontuojama, o keiciama pilnais agregatais. T.y. kad remonontuoti galetu bet kuri bezdzione, mokanti sukineti varztus, ir blogo/nepavykusio remonto tikimybe butu sumazinta iki minimumo. + kuo daugiau $ nugrezti is is atsarginiu daliu/know how prekybos ir prieziuros - o butent ji ji jau senai pagrindinis pajamu saltinis, o ne pajamos gautos uz automobilius. O saip mokanciu isardyti/issiaiskinti - buvo ir bus, bet tai zmones dirbantys ne del $, o is entuziasmo - pvz. elektronikos prietaisus galinciu suremontuoti zmoniu - pilna, bet uzsiimineti buitines elektronikos remontu - jau senai "neapsimoka" $ poziuriu - kvalifikacijos reikia daug, o $ nestebuklingos, plius darbas su klientais - bjaurus reikalas, ypac kai reikia kokiam pencininkui paaiskinti kodel is jo 80Lt, kai darbo - 5 min, o is jo kaimyno 50Lt, nors jis sake kad "visa diena dirbo". "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:is3788$67r$1@trimpas.omnitel.net... > bet įsivaizduoji kiek uždirbs kurie visgi sugebės išardyt? > > On 05/31/2011 07:46 PM, ufonaut wrote: >> Atsargiau i tai ziureciau, kazin ar is vis jos bus ardomos greitu metu. >> O jei bus perversmas i elektromobiliu puse, tai ir ardyti nelabai bus ka. >