Tema: Re: Reikia isrinkti akumuliatoriu
Autorius: saimhe
Data: 2011-06-01 21:29:06
> kokie sunkumai atsiranda auomobilyje kraunant didesne talpa.

   Jei krovimo srovė stabilizuota (šito niekur nemačiau), tada reikės daugiau
laiko.
   Jei generatorius būtų idealus įtampos šaltinis su pastovia įtampa, tada
dvigubai talpesnio akumo srovė, esant tam pačiam įkrovos laipsniui, irgi bus
dvigubai stipresnė.
   Bet nepamirškim, kokios jo realios savybės tipiško lietuvio mašinoj. Prie
vidaus varžos (riboja maksimalią srovę) smarkiai prisideda nukirmiję laidai
bei masės kontaktai. Esant per žemoms apsukoms, iš variklio gaunama per mažai
galios, įtampos reguliatorius nuolat laikys rotorių prijungtą, bet įtampa
visvien bus per žema, taigi ir srovės akumui nepakaks. Tą apsukų ribą pakels
prasta šepečių būklė. Taip pat yra kiti elektros vartotojai, kurie savaime gali
apkrauti generatorių iki maksimumo. Netoli ribinio režimo visos linksmybės ir
prasideda; užsimanysi dvigubai stipresnės krovimo srovės, o negausi. Realiai
baigsis tuo pačiu -- laiko reikės kažkiek daugiau.
   Nesiginčiju dėl naujo auto, visada važinėjančio su adekvačia pavara (ne
ant gesimo ribos), ir ypač jei elektrikas pamatavo bei palaimino krovimo srovę
tam didesniam akumui, o tada pademonstravo, kaip vairuotojo veiksmais galima
ją padaryti per mažą.


> Jei nera mates sroves kitimo kreives kraunant akamuliatoriu automobilyje

   Na žinoma, paprasčiau savo autoritetą stumti, nei kreivę duoti. Realią iš
skaitmeninio oscilografo ar panašaus daikto, o ne su Wordu iš akies nupieštą
įsitikinimams pagrįsti. Atskirai dviems skirtingos talpos akumams, kurie pagal
elektrolito tankį yra vienodai iškrauti. Ir suvienodinant sąlygas pagal kitus
parametrus. Slabo?

-- 
  saimhe