Esme ne sprogumas, o dregmes ore kiekis, kuris itakoja slegio priklausomybe nuo temperaturos. Kadangi padanga puciama salta, reikia tiksliai zinoti kiek pripusti, kad darbineje temperaturoje slegis butu toks, kokio reikia. F1 regulations( http://argent.fia.com/web/fia-public.nsf/055CFD424959A061C1257870003A02F0/$FILE/1-2011%20TECHNICAL%20REGULATIONS%2008-03-2011.pdf ): 12.7 Tyre gases : 12.7.1 Tyres may only be inflated with air or nitrogen. 12.7.2 Any process the intent of which is to reduce the amount of moisture in the tyre and/or in its inflation gas is forbidden. Kadangi oro dziovint negalima, N2 naudojamas kaip 'sausos' dujos su tiksliai zinomom fizinem savybem. "XaiXus" wrote in message news:is2ouo$i6b$1@trimpas.omnitel.net... IMHO lenktynėse azotas padangose naudojamas todėl, kad oru pripūsta padanga yra sprogi ir avarijos atveju gali papildomos žalos padaryti, o azotu pripildyta ne. "Edvinas" <edvinas@darbe.lt> wrote in message news:is2od1$h9g$1@trimpas.omnitel.net... > 2011-05-31 15:50, XaiXus rašė: >> Man tai čia panašiai skamba, kaip daikčiukas prikurkėj, kuris taupo >> kurą... > > Manai F1 jie naudotų azotą padangoms pūsti, jei jis neduotų naudos? :) >