Tema: Re: klausimas apie bugninius stabdzius
Autorius: padugne
Data: 2009-04-26 21:26:21
On Sun, 26 Apr 2009 00:39:25 +0300, astuntas wrote:
 
> kuriios is siu mano minciu neteisingos ? nes ziurint i diska ir i buna,
> tai diskas ir paprastesnis, ir efekytvesnis. tai kodel tada deda i
> senas/negalingas masinas bugnus ?

Nes tam tikrose srityse bugnai turi ir privalumu.

Visu pirma, ne visur tas efektyvumas reikalingas. Jei kalba apie galinius
nebaisiai galingo, trumpo ir auksto kibirelio stabdzius, tai jie
praktiskai nieko neveikia. Todel ir diskiniu stabdziu privalumams nera kur
pasirekst.

Uztat bugnai geriau apsaugoti nuo isores todel maziau rudija. Tai labai
svarbu, nes mazai naudojami diskiniai stabdziai labai greitai uzrudija.
Pavyzdziu pilna kad ir pas visokius golp3/bulkas ir pan, kuriu galiniai
diskai praktiskai permanentiskai surudyje (jei vazinet be bulviu maiso
bagaznike).
Del tos pat priezasties bugnus labiau megsta visokios zemes ir statybines
technikos gamintojai, nes dideliais greiciais jie nevazineja, uztat daznai
smaukosi po purvynus. Skirtingai nuo magistraliniu furu. Taip pat
bugniniai stabdziai ilgiau gyvena, t.y. juos pigiau eksploatuot.

Pati gamybos savikaina manau yra mazdaug panasi. Medziagu savikaina manau
yra visiskai neesminis reikalas. Bugniniai stabdziai turi daugiau detaliu,
todel surinkimas bus kiek brangesnis. Bet juose uztat iskart praktiskai uz
dyka "integruotas" rankinis stabdis kuri diskiniams reikia gaminti
papildomai. Diskiniuose toki zinoma irgi imanoma integruoti, bet jau toli
grazu ne uz dyka. Zodziu sumoje gaunasi vienas ir tas pat.

Zodziu isvada - kiekvienam darbui savas irankis.

-- 
In teh beginnin Ceiling Cat maded teh skiez An da Urfs, 
but he did not eated dem.