On Sun, 26 Apr 2009 00:39:25 +0300, astuntas wrote: > kuriios is siu mano minciu neteisingos ? nes ziurint i diska ir i buna, > tai diskas ir paprastesnis, ir efekytvesnis. tai kodel tada deda i > senas/negalingas masinas bugnus ? Nes tam tikrose srityse bugnai turi ir privalumu. Visu pirma, ne visur tas efektyvumas reikalingas. Jei kalba apie galinius nebaisiai galingo, trumpo ir auksto kibirelio stabdzius, tai jie praktiskai nieko neveikia. Todel ir diskiniu stabdziu privalumams nera kur pasirekst. Uztat bugnai geriau apsaugoti nuo isores todel maziau rudija. Tai labai svarbu, nes mazai naudojami diskiniai stabdziai labai greitai uzrudija. Pavyzdziu pilna kad ir pas visokius golp3/bulkas ir pan, kuriu galiniai diskai praktiskai permanentiskai surudyje (jei vazinet be bulviu maiso bagaznike). Del tos pat priezasties bugnus labiau megsta visokios zemes ir statybines technikos gamintojai, nes dideliais greiciais jie nevazineja, uztat daznai smaukosi po purvynus. Skirtingai nuo magistraliniu furu. Taip pat bugniniai stabdziai ilgiau gyvena, t.y. juos pigiau eksploatuot. Pati gamybos savikaina manau yra mazdaug panasi. Medziagu savikaina manau yra visiskai neesminis reikalas. Bugniniai stabdziai turi daugiau detaliu, todel surinkimas bus kiek brangesnis. Bet juose uztat iskart praktiskai uz dyka "integruotas" rankinis stabdis kuri diskiniams reikia gaminti papildomai. Diskiniuose toki zinoma irgi imanoma integruoti, bet jau toli grazu ne uz dyka. Zodziu sumoje gaunasi vienas ir tas pat. Zodziu isvada - kiekvienam darbui savas irankis. -- In teh beginnin Ceiling Cat maded teh skiez An da Urfs, but he did not eated dem.