"karts nuo karto gale pasitaikantis nivomatas" pasitaiko taip pat daznai kaip ir vairas, t.y. 100% atveju - tame ir fintas. skirtingai nuo legendu, nivomatas toli grazu nera toks brangus, uz 4'000 persirinksi visa naujomis dalimis, nors dazniausiai ileki i 5-10x kuklesne suma. brangiau amortizatoriai, visa kita ne taip problemiska. rudys nera tokia didele problema kaip ankstesniuose ir velesniuose modeliuose. zinoma, ziureti ka perki reikia ir apie antikirozini padengima pagalvoti taip pat (jei nori tureti ilgai ir laimingai), bet bendras ispudis neblogas. neziurint to, kebulas siame modelyje tikrai yra brangiausia detale. naktiniai vejai ikifeisliftiniams apskritai menkai idomus (maksimum gali netekti kablio uzdengimo priekiniame bamperyje), pofeisliftiniams irgi juntamai sumazeje, bet kad tikrai nenuses nepritvirtintu moldingu sakyti nedrisciau. vistik ju kainos kritimas 3x yra pakankamai iskalbingas. aisku, visada yra tikimybe nerasti zvaigzdes ant kapoto, bet taip visada buvo ir tikriausiai dar ilgai bus. "IksEr" <robertas-trink@sap.lt> wrote in message news:it790f$fg4$1@trimpas.omnitel.net... >O kaip ten su ju silpnomis vietomis? Pvz., rudys? Taip pat apdailos juostos >ir naktiniai vejai... Beigi karts nuo karto gale pasitaikantis Nivomatas? >