jo, nes pas tave commonrail'as ir nieko bendro su tais TDI. Pradžiai diagnostika On 06/16/2011 11:00 AM, Rokis wrote: > starteris suka kaip bitute, akumas naujas > > > "[nemielas]" wrote in message news:itcc4f$hcc$1@trimpas.omnitel.net... > > tai gal starteryje beda - nepakankamai issuka. > > > "RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:itcbrv$h0p$1@trimpas.omnitel.net... >> Nežinau ar tas pats galioja MB, bet apie VAG Tdi (konkrečiai 1,9) >> labai panašius simptomus buvo daug diskutuota. Priimtiniausia išvada >> tokia - sukant starteriu siurblys kažkiek laiko nepaduoda kuro, jei >> apsukų skaičius nepasiekia tam tikros reikšmės (tdi, berods 250 >> aps/min). Šią problemą visada išsprendžia kompo "čipavimas", kai >> įrašomi ne tokie griežti parametrai. >> >> Pas mane (1,9 tdi) ta problema buvo jau nusipirkus, nieko nepakeitė ir >> naujas Senukų akumuliatorius. Taip pravažiuota apie 90 Kkm. Kadangi >> tas akumuliatorius pradėjo atidavinėti galus, įdėjus naują Bosch >> problema išsisprendė pusmečiui. Dabar karštą, bet kiek atvėsusį >> variklį kartas nuo karto vėl tenka ilgiau pasukti. >> >> >> >> >> 2011.06.16 09:00, Rokis rašė: >>> Auto MB A160 CDI dizelis. '00 m 1.7 >>> >>> Karsta reik ilgai sukti starteri kol uzsiveda. >>> >>> saltas vedasi spol abarota. >>> >>> jai vedi iskart karsta irgi beveik spol vedasi, jai karstas po 5 min >>> reik starteri sukti kokias 10-15 sec. >>> >>> >>> mano pamastymai ? >>> >>> Kuro filtras? >>> kuras per kazkur sugrista? (gal koks kuro lygio palaikymas?) >>> Pag. Kuro siurblys mirsta ? >>> >>> Any ideas :) >>> >>> didelis aciu. >>> >>> >> >