Tema: Re: tdci diagnostika Kaune, kur
Autorius: Saulius74901
Data: 2011-06-23 14:41:11
Staska blet, tu gi zinai kaip ten valdosi kokio bb dar issidirbineji. Duotu
atveju rasiau, kad net jei zvakes kaltos kompas turba gali atjungt, o
aplamai tai tos sparnuotes leteneles pasisuke buna lygiagreciai oro srautui
ir naturalu - sudaro minimalu slegi. Is esmes pofik kaip ta kompas padaro,
didindamas ar mazindamas vaakuma to paties elektromagnetinio voztuvo
pagalba.
O kad isjungia turba, bent jau mano masinai aiskus ir paties ciupinetas
bajeris buvo nutikes, kai vienas is davikliu niekaip nesusijusiu su turba
parejo. Kompas uzdege skydely spirale ir isjunge turba. Sustoju, isjungiu
degima, ijungiu - spirale nezybsi - turba veikia, po kurio laiko uzsiziebia
spirale turba neveikia. Vaziuoju servisan salinu gedima, trinam klaida ir
vaziuoju su dainom.
"Staska" <staska_s@yahoo.kom> wrote in message
news:itv4dt$b28$1@trimpas.omnitel.net...
>
> "Saulius74901" <kuzziaTRINTI@takas.lt> wrote in message
> news:itus6g$h9$1@trimpas.omnitel.net...
>> oro paemimo sparneliai graziai sugula ir pucia ji minimaliai.
>
> Kas sugula? Kas??? Nebeturiu ka daugiau pasakyt :)
> P.s. kas kur ka suguldo, kai buna uzstrigusi turbinos geometrija? Lyg tada
> ir pradeda kompas rekaut, kad slegio perdaug, nes jis nepajegia jo valdyt.
> Bet pagal tave ir nepajegdamas to padaryt, vistiek padaro turbinai OFF.
> Tai kaip cia dabar jis sugeba OFF padaryt? Ar cia Ford'o bajeris? :)
>
>