Pries metus 1.6hdi varikliui nukelinejo galva. Remonto priezastis buvo uzkepusios pakaitinimo zvakes, ta proga buvo pakeistos voztuvu gumytes ir kompensatoriai. Is karto po remonto pradejo variklio virsus tepaluotis, tepalas matosi kad skverbiasi pro isiurbimo koletoriaus gumytes, kur i variklio galva ieina. Nuvariau atgal tai apkaltino turbina, nors tepalo pilna ir pries turbina. "Turboservisas" atsake, kad jei tepalai nedingsta nera ko ziureti tos turbinos, nes per 20kkm nedapilu nei laso. Taip ir pamirsau ta reikala. Tik per metus (pravaziuota 60kkm) kelis kartus buvau nusisukes intercolerio apatine slanga, tai nuleidau po kokia 100ml tepalo. Dabar apie problema. Mazdaug pries pusmeti pradejo masina retkarciais daryti tokius gana stiprius truktelejimus, jie buna reti, bet dazniausi pasitaiko kai i koki kalniuka nedaug spusteli, ar bandai greiciau pajudeti, bet buna ir tiesiog sau ramiai vaziuojant autostrada. Is siu ir kitu pozymiu nuspresta kad EGR galus atidavineja. Dar mintis kad i cilindrus per isiurbima patenka tepalas, del ko variklis retkarciais detonuoja, is to sektu kad ir pakeitus EGR jis gali tuoj vel uzsikist nesudegusiu tepalu. Klausimas butu kodel taip pradejo tepaluotis visa isiurbimo sistema, tepalo yra pateke net ant oro filtro ir MAF sensoriaus. Ar gali tai buti susije su EGR, kuris kai kuriuos pozymius rode jau ir pries tris metus, tik dabar isryskejo. Atvirai tariant nezinau kas yra ko priezastis. EGR elektrinis, variklis 80kW. FAPo nebera.