Tema: Re: Ir vel samokslas pries britvininkus!
Autorius: Ignas
Data: 2011-07-12 13:57:25
nu manes dar antra juosta varant ant ~70 dviratis dar nebande lenkt... motco 
ir dvirkos pagrindinis skirtumas, kad dvirati pirma pamatai prieky ir 
palieki gale, su motcu atvirksciai...

"fkt" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message 
news:ivh7jf$s2q$1@trimpas.omnitel.net...
> prie to, kad nematymas dar aktualesnis dviratininkam, nes jie neturi nei 
> ilgųjų, jei plerpiančio duslintuvo.
> o kalba ejo apie nematymą, savisaugą ir apie "daugumai dviračių transporto 
> priemonių vairuotojų".
>
> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
> news:ivh6nb$qld$2@trimpas.omnitel.net...
>> prie ko čia dviratis?
>>
>> On 07/12/2011 12:33 PM, fkt wrote:
>>> na kodėl jūs tokie protingi už klaviatūros....?
>>> na, kas tau nebūtų. va išvažiuok į gatvę pagal savo pamokymus, tai 
>>> pirmoj sankryžj būsi nupypintas, trečioj jau nutaranuotas, nes užknisi 
>>> maišydamasis tam pačiam sraute su savo dviračiu.
>>>
>>> "Ignas"<ignas@geokada.lt.nerasyt>  wrote in message 
>>> news:ivh0sl$i1j$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> o jei ta prielaida darytu visi, gal panasiu avariju isvis nebutu?..
>>>> vazinek piko metu kaip visi vairuotojai (kazkas buvo imetes filmuka kai
>>>> britva kamsty su visais stovi) ir nebus ko gasdint apie paveziojima...
>>>>
>>>>
>>>> "Yvl"<chiornyj@bumer.lt>  wrote in message
>>>> news:ivgtkn$cr0$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> jei tos prielaidos niekas nedarytu - avariju butu n+k kartu daugiau.
>>>>> kapish?
>>>>> blia kaip norisi kartais va tokius mokytojus pasisodint ir pavezint 
>>>>> piko
>>>>> metu...
>>>>>
>>>>>
>>>>> "Edvinas"<edvinas@darbe.lt>  wrote in message
>>>>> news:ivgor3$5rh$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> O aš iš patirties pasakysiu, kad daugumai dviračių transporto 
>>>>>> priemonių
>>>>>> vairuotojų labai trūksta elementaraus savisaugos instinkto ir jie
>>>>>> važiuoja įsivaizduodami, kad juos visi puikiai mato. Tuo tarpu, kai
>>>>>> jiems reikėtų važiuoti darant prielaidą, kad jų niekas nemato.
>>>>>>
>>>>
>>>>
>>