Taigi vargstu su subj. Niekaip nerandam kame sliekai. Situacija tokia, minetas auto su pajungtu oro srauto matuokliu vaziuoja prastai. Zemuose sukiuose isvis vos begejasi, ties 1600rpm atsigauna, tempia iki mazdaug 2200-2300 tada vel traukos tik puse telieka, poto is leto dali traukos atgauna ir tada iki redlaino sukasi mazdaug 75% galingumu. Atjungus MAF'a vaziuoja padoriai nuo pat mazu sukiu, bet kaip zinia mazdaug 80% galingumu visame diapazone. Diagnostika jokiu bedu nerode, oro srauto matuoklio parodymai ribose, purkstukai ribose. Betikrindamas EGR, slangas, valydamas oro srauto matuokli, pastebejau, kad ant slangos kuri eina is matuoklio i turbina nera komuto, ir matyt per ten truputi siurbdavo ora. Komuta uzdejus i galva atejo mintis, kad jei siurbdavo ora jau uz oro srauto matuoklio, tai tai ka rode matuoklio parodymai darant diagnostika, yra kaip ir niekiniai, tad uzdejus komuta, bei pakeitus vakumo slangeles vel nuvariau i diagnostika, tik sikart pas kita meistriuka. Pajungem kompa, ir matavom vaziuodami. Oro srauto matuokles parodymai blogi, nuolat rodo 200-400ml i sona. Apsidziaugiau, kad gedimas lyg ir aiskus, nupirkau originalu Bosch matuokli, idejau, ir situacija nei trupucio nepasitaise. Dar nevaziavau trecia karta ant kompo jungtis, bet jei masina vaziuoja taip pat, tai turbut ir parodymai bus tokie patys? Kame gali but problema? Salenoidai? ECU? Kokie nors davikliai? Kodel su pajungtu nauju originaliu oro srauto matuokliu masina vaziuoja blogiau nei su atjungtu? Padekit protingieji kurmiai...