On Thu, 28 Jul 2011 10:24:33 +0300, Pranas wrote: > Turiu reno. Tiksliau ne reno o bëdà. Tiklsiau 1,6 K4M benzà. Tiksliau > bëdø su camshaft sensorium. Kas pusmetá vis uþsidega serviso lemputë ir > praðo pakeist ðá sensoriø. Uþgesinus lempà, ji vël uþsidega po keliø > dienø. Pakeitus sensoriø nauju lempa tyli apie pusmetá.Oscilografas > aiðkina, kad sensorius gyvas ir nër ko jo kaitaliot. Guuglis aiðkina, > kad bëdos gal bût nuo blogai veikianèio VVT daikto, kitaip vanosu ar > dephaseriu vadinamo. Paðaliniai triukðmai kurant ðaltà variklá iðlenda Tada daviklio keitimas problemos nepagydytu. Dar gali buti, kad daviklis teoriskai veikia, bet praktiskai generuoja daug siuksliu. Turiu pora tokiu :) "Vanos" seip yra bnv treidmarkas. Ir istikro turi technologiniu problemu (neteisinga tarpiniu gumos rusis), bet jos greiciausiai neturi nieko bendro su renuskemis. > jau senai. Be to kai dega serviso lempa, tia kartais variklis nelaiko > tuðèiø sûkiø ir uþgesinëja. Visokie forumai raudonuoja nuo þinuèiø, kad > pirmo modelio vanosai turi bëdø ir daugumai laiko nuo 5000 iki 30 000 > km. Pas mane jau 120 000 km ant spidometro. bnv vanosai yra greiciausiai kas kitka. Ten beda yra minetos gumeles: http://www.beisansystems.com/procedures/vanos_procedure_files/image034.jpg Gumeles ne paprastos o stebuklingos. Ten buterbrodas is gumos ir plastikinio tefloninu dengto ziedelio, tiesiog pritaikyti tinkama tarpine is vasios sandeliuko neiseis. Gal renault netycia pardavineja koki repair kita? Cia su salyga, kad jie savo gumas irgi uzpirko pas ta pati tiekeja kaip ir bnv ir turi ta pacia problema. > Klausimas - kas Vilniuje gali uþ protingà kainà ir su teisingom rankom > pakeit tà vanosà, uþ darbus iðraðant sàskaità faktûrà? Dirþas su > visokiais átempëjais keistas prieð 10-15 000 km. > > Pasiûlymus passikeist maðinà á VW pasilikit sau. Man religija neleidþia > VW naudoti... Tada kreipkis pas kanalizacija, jis itaigiai paaiskins kad tavo problemos viso labo yra haliucinacija :) Isgydoma bagetemis ir kruzan-au-shokolia :) -- kthxbai.