Bybį ten žino. Bet kai parūdijusias vietas tvarkiau, tai atsilupusius dažus nuvalius likdavo parūdijusio metalo skrituliukas centre ir švarus šviesus metalas pakraščiuose. Gal ten kokios specialios technologijos, bet paprastai rūdys po dažais tokiais kaip siūlais išsivaikšto. Ir jei dažai atsilupę tai rūdija iš karto. Užteptas rūdžių surišėjas ant pilkšvo metalo centre pamėlynavo, o ant blizgančio metalo nepasikeitė. Nemanau kad ten gruntas, nes kietas ir skutant elgiasi kaip skardos metalas. Bet tai blemba, sutvarkiau maždaug 8 vietas su iškeltais dažais ant kapoto ir panašiai ant bagažinės dangčio. Teks jaučiu profilaktiškai dažyti visą, nes dar už kelių metų mašina atrodys kaip spuogais išberta. Dainiushas wrote: > bybį ten tas pasatas cinkuotas.... > > On 08/09/2011 10:14 PM, bomanz wrote: >> Velnias wrote: >>> Benzininiai visi blogi pas omegas, dyzelis 2.5 viskas ten gerai, bet >>> virs puses milijono jau pradeda gesti kazkas aisku. Seip puvekas bus >>> ta sena omega, ne variklis ten blogiausia vieta.. >> >> Nebutinai. Turiu Astra 95 metu. Pries 6 metus padarytas pilnas >> antikorozinis. Iskyrus vietas kur lietuvoje remontavo tai skardos rudija >> ne daugiau uz cinkuota 2000 metu Pasata. >> >>> >>> >>> "audrenas69" <audrenas69@gmail.com> wrote in message >>> news:j1irj5$gme$1@trimpas.omnitel.net... >>>> o benzininiai ecotec varikliai kaip? daznai tenka girdet kaip >>>> zmones keikiasi ju nepatikimumu ir pernelyg dideliu gendanciu >>>> davikliu kiekiu. variklio remontas tokio lygio masinai nesunkiai >>>> gali perspjaut kebulo remonto kainas >>>> >>>> "Tomas" parašė naujienų news:j1ipet$f2q$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> Jeigu dyzelis 2,5 - sako nepatvarus varikliai. O pigios mashinos >>>> brangi eksploatacija - visoms mashinoms tas galioja, arba sekmingai >>>> nupirksi arba ne, loterija. Jei nenupuvus - gera ta omega. Kebulas >>>> yra brangiausia detale, visa kita - pataisoma. >>>> >>>> >>> >