Butent. Uzsikisus citro fap'ui, VEHO meistrai iskart pasiule grezt ji lauk. "infernal" <test@test.lt> wrote in message news:j1vnha$k5s$1@trimpas.omnitel.net... > Tiesos yra, bet taip galvoja, kaip cia parasei - mazuma. As buvau peugeot > atstovui toki klausima uzdaves - kiek nauju fap buvo nupirkta. Atsakymas > toks: vienos rankos pirstu uztektu. Tie kurie pirko, dideli dedes, > neskaiciuojantys pinigu ir kuriems reikejo vaziuoti is karto, negalejo > laukti. > > > On 08/10/2011 11:35 PM, YZF wrote: >> Problemu ieskojimas ten kur ju nera. >> >> Pas 407 FAP'ai eina jau naujesnes kartos. Koks ju resursas? 160kkm? >> >> Ar greitai prisuki po 160kkm kad knisti prota su visokiom problemom ir >> 'kompo istrinimais' kurie galbut bus pilni o gal ir nevisai pilni. >> Xaltura ir kiti bajeriai turi ir uzsleptu problemu, ne tik tai ka rodo >> lemputes. >> >> "infernal" <test@test.lt> wrote in message >> news:j1trmf$l8b$1@trimpas.omnitel.net... >>> Cia ir yra esme - ka padare ar ko nepadere, t.y. darbo rezultatas. O >>> palyginimas kad vienas daugiau sneka uz kita, daugiau medaliu turi ar >>> darbo vieta pas kazkuri grazesne yra px. Normaliu argumentu taip ir >>> neparasei. >>> >>> Spakeno problema yra ta, kad jis deda emuliatorius. Jo emuliatoriai, >>> primityviai kalbant, padaro slegius pries FAP ir po FAP tokius, kaip >>> turetu buti su nauju, neuzsikisusiu FAP. Tai dauguma 406, 607, 307 >>> vaziuoja ir galvoja kad nauja filtra turi, nors jo is tikruju ten >>> nebuna. Sitom masinom galima paciam skyle FAP'e isgrezti, tik >>> skersmeni atitaikyti ir vaziuos taip pat kaip su spakeno >>> emuliatoriumi, nereiks moketi XXX LT. >>> >>> 407 ekologine sistema yra kitokia, sudetingesne. Neuztenka vien tik >>> slegius sulyginti, nepatinka tokie bajeriai kompui. Jis vistiek vykdo >>> tuos ekologinius procesus be filtro. Masina vaziuoja, bet vaziavimas >>> yra gaidiskas: kai prasideda regeneracijos, variklis visiskai atbunka, >>> nebetraukia, garsas nenormalus, dumina kaip garvezys is duslintuvo, >>> kuro sanaudos pakyla. Kartais uzsidega FAP, turbinos klaidos. >>> >>> Normaliausias budas isjungti visa ta mesla yra istrinti is kompo >>> viska, kas susije su FAP. Jei jau bijai , kad veliau negalesi FAP >>> isideti, paprasyk, kad pries hackinant padarytu kompo softo-firmware >>> backup'a. Galesi CD po pagalve pasideti ir ramiai miegoti. Prireikus >>> bet kada persirasysi atgal. >>> >>> >>> On 08/10/2011 12:48 PM, HDi wrote: >>>> ka padare ne esme tikiuosi zmogus tobuleja ir ims daryt o ne vien >>>> sneket. >>>> >>>> taip maciau. >>>> >>>> medaliu uz dyka neduoda. >>>> >>>> >>>> >>>> "infernal"<test@test.lt> wrote in message >>>> news:j1rfbn$2ff$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Ir ka netaip padere tas Ramunas - neveikia kazkas? >>>>> >>>>> O i mano klausima, auksciau, ar matei nors viena 407 vaziuojanti su >>>>> spakeno emuliatoriumi taip ir neatsakei. >>>>> >>>>> Zinok visai dzin tie medaliai pasidaro, kai masina nevaziuoja. >>>>> >>>>> >>>>> On 08/09/2011 04:33 PM, HDi wrote: >>>>>> Vln cia tas Ramunas kur 67168 tai tas daugiau sneka protingais >>>>>> zodziais >>>>>> nei >>>>>> daro net patalpu neturi ant gatves tvarko (buvau pats pas ji >>>>>> paprikolu). >>>>>> Spakenas dirbes PC ir daug daugiau irangos,patirties turi ir visokiu >>>>>> medaliu >>>>>> ten is PSA >>>>>> >>>>>> >>>>>> "LinasM"<konferencinis@freemail.lt> wrote in message >>>>>> news:j1p3v5$c8s$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> SPakenas salina su emuliatoriumi (862097056), gali bet kada jei >>>>>>> rankos >>>>>>> nekreivos viska atjungti ir susideti atgal FAP'a. >>>>>>> I sitas programiskai, t.y. suvisam ir pigiau (Vilniuje): 867168440 >>>>>>> Vienintelis minusas, kad kompa "islauzia". >>>>>>> >>>>>>> "HDi"<gal@ir.ne> wrote in message >>>>>>> news:j1ogtk$h6r$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> issioperuok ta fap filtra pripils salerkos ir busi ramus nes >>>>>>>> kaina to >>>>>>>> skyscio neverta kist >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "news.omnitel.net"<paulius@uvs.lt> wrote in message >>>>>>>> news:j1ofks$f1o$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>>> >>>> >>> >> >