Anksciau cia klausinejau, visokiu protingu zmoniu nuomoniu prisirinkau ir padariau taip. 1. Su bulgarke nuimu visus rudzius ir bent kazkiek aplink, ka metalas blizgetu ir nebutu ne menkiausio rudzio gabaliuko. (Daug kas atkreipe demesi "neperkaitink metalo") 2. Su tokiu linksmu epoksidiniu gruntu EPOPRIM (aciu KEdas uz sia informacija) uzdazau tas dalis nusveistas.. (Tas gruntas sakyciau toks agresyvus, kai isdziuna, tai su atsuktuvu nenugremsi jau, kol slapias ima acetonas, whitespiritas neskiedzia) 3. Su 1500-3000 svitru nulyginu ta grunta kad neliktu astresniu kampu ir nekibtu. 4. 3-4 labai plonais sluoksniais uzpurskiu dazu is flakono, (tarp sluoksniu bent para laiko) dazus naudoju Multona, dar geri yra Motip, bet ju nebe parduoda senukai, sunkiau rast. Reik pagal kataloga (jie ten turi) su savo auto dazu kodu atitaikyt. Is pirmo zvilgsnio atrodo tvirta ir nepanasu kad islys vel rudis. Mano nuomone svarbiausia yra gerai nuimt rudis ir aplink atsokusius dazus, bent mano bulkoj, aplink mazyti klecka rudziu, eina mazdaug 1 cm atstumu atsoke dazai ir metalas kazkoks tai netoks, cinkuotas pavirsius pabales, abejoju ar ten oksidacija.. Bet zodziu visa ta plota su atsokusiais dazais su bulgarke prasveiciu, kol lieka tik tvirtai prikibe gamykliniai dazai. Rudziu surisejui tikslo nematau, jei nusveiti taip, kad su padidinimo stiklu rudziu nerandi.. Cia yra mano asmenine nuomone vykes budas. -- ---------------------- cD-r0m www.videocut.lt - Video montažas "Braunikas" <labai @ bais.us> wrote in message news:gt9lnf$k2k$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki, > > Gal kas nors zinot resursu internete apie smulku kebulo remonta? Kokiu > irankiu, medziagu reikia norint pvz, pasalint issokusias rudis. Pasiemiau > maximoj spakliaus, dazu turiu, susirasiu kokia bulgarke paslifavimui ar > poliravimui, bet noretusi dar ir koki tutoriala paskaityt. Nagus niezti > prikist, auto sena, negaila bus ir aptepliot. >