o tai benze viso sito nera?kad rudeni dregnu oru kas antra benzinine ryte spardosi ar isvis nesiveda? kad istisai reik keist zvakes, laidus ir reguliuoti voztuvu tarpeli? kad kiek turejau masinu kurias damusiau, ju buvo apie 10, benzinines ejo i srota del uzkalusiu varikliu, o dizelines del supuvimo, ir visu dizeliuku varikliai buvo dar tinkami vazinet, per 15 metu ne vienai neteko remontuot nei siurblio nei purkstuku, is variklio remontu tai kelios vandens pompos ir vienam turba, bei prakirtus karteri, dar keiciau tepalo siurblio. kuro pilta budavo ivairaus, kelis kart buvau 524td uzkaitines, pravaziaves be vandens ir nieko neatsitiko. -- vyt/ / "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message news:j3i0bi$9tl$1@trimpas.omnitel.net... > Beto, variklis nera vien metalo gabalas, kuris dyzelio atveju ilgiau > tarnauja, bet dar ir purkstukai, siurbliai, paskirstymo grandines ir t.t. > >> Dizelinems auto paprastai nesiuna stipresniu cecholu salonams, kaip ir >> nemontuoja stipresniu sakiu, beigi nepurskia kebulu papildoma >> antikorozine >> medziaga. >> Va tep va ir gaunas daznai 250 k (B) km. vs. 550 k km. (D) su is to >> isplaukianciom pasekmem kitiems auto komponenetas, ne tik varikliui.