Tokia sistema paprastesnė, lengvesnė nei full-time 4WD. Tam tikras lagas galinės ašies pajungimo yra. Problema gali būti pvz posūkyje slidžiame kelyje pasijungia galinė ašis ir pasikeičia automobilio valdomumas - nes važiuojant kaip su FWD kad įsirašyt į posūkį reikia atleist gazą, o su 4WD - paspaust gazą. Kita problema - movos, pajungiančios galinę ašį, perkaitimas. Tokia sistema nepritaikyta ralinio stiliaus važiavimui, kai kiekvienas posūkis įveikiamas slystant šonu. Taip pat nepritaikyta ir rimtam offroadui, kur reikia ilgai kastis per šūdus visais 4 ratais. Tokiais atvejais movos frikcionai perkaista ir elektronika atjungia galinę ašį, tada automobilis lieka tik FWD, kol mova neatvės. Tikri 4WD - full time 4WD su tarpashiniu diferencialu, kuris skirsto sukimo momentą tarp ašių. Kas tokias sistemas turi: Alfa Romeo 156 sportvagon, Brera - tarpašinis Torsen diffas. Audi A4 ir didesnės (ne su motoru skerstai - ten tas pats Haldexas). Jaguar X-type. Mercedes 4matic. Mitsubishi Lancer EVO. Subaru (išskyrus Justy ir automatus iki paskutinės kartos). Yra ir daugiau, dabar tingiu peržiūrinėt visų auto sąrašus, yra ir jau senokai negaminamų modelių - BMW 325iX, Lancia Delta integrale, Ford Escort Cosworth, Mitsubishi Galant VR4, Mazda 323, Nissan Sunny GTi-R... "fkt" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message news:j4umrd$rnh$1@trimpas.omnitel.net... > gm, o tokia sistema geriau (nu pvz kura taupo, o minusu nera), > ar blogiau (nu pvz nespeja pakankamai greitai isijungti kai reikia) ? > > o kas tikri 4x4 ne is anuju tikruju dzipu? > subaru? audi? > > "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message > news:j4t908$lv0$1@trimpas.omnitel.net... >> Tas pats - galinis tiltas isijungia, kai priekis paslysta. >> >> "fkt" <Faktas_istrinti_@delfi.lt> wrote in message >> news:j4t8ir$lfm$1@trimpas.omnitel.net... >>> tai tas volvo xc90 yra priekiniais varomas, ir tik kartais (kai reik >>> isvaziuot uzklimpus) galima pajungt galini tilta? >>> o kaip xc70 cross country?