Tema: Re: Del TA nesamoniu
Autorius: gopas
Data: 2011-09-19 13:12:19
Tas pats man buvo. Variau jau kelinta karta pakartotinai. Tai mazdaug viena diena nezymus trukumas 'Skysciu prasisunkimas',
sekancia diena vel varant jau didelis trukumas 'Skysciu prasisunkimas'. Nuejau aiskintis pas pamainos virsininka, tai pasiule daryt
ekspertize. Spjoviau, paploviau su skuduru variklio apacia ir dar sekancia diena praejau.