2011-09-24 18:32, |===> rašė: > Ar yra vazinejusiu su naujomis geromis sypuotomis (hakka, nordfrost, ug) ir perejusiu ant nesypuotu? Ypac domina vairuojanciu rwd ispudziai. Aš važinėjau RWD su nedygliuotomis GY Ultra Grip 3(atrodo), Nokian... nebepamenu modelio, bet jų top nedygliuotas modelis, Continental ContiVikingContact 2, GY UltraGrip Ice+. Iš dygliuotų važinėjau su Gislaved NordFrost kažkuriais ten. Taigi: kaip su dygliuotom galima užklimpti, taip ir su nedygliuotom galima pravažinėti visą žiemą neužklimpus ;) Dygliuotos yra kiek geriau, bet kokios geros jos bebūtų (Nordfrostai geros, ane?), dyglius jos po truputį mėto, dygliai palinksta, nusizulina ir, manau, po sezono dygliuotų padangų efektyvumas būna gerookai mažesnis, nei su naujais dygliais. Plius dar prisideda psichologinis efektas "nesinori tapkės paspausti, dyglių gaila". Rezultate aš vis tik teikiu pirmenybę nedygliuotoms. Man jų teikiamo sukibimo užtenka, nėra tokių didelių parkių kada jas užsidėti ir nusiimti, o ir jei sugalvosiu į Lenkiją ar kur toliau nulėkti, tai galėsiu tą padaryti. p.s. atsargiai su tom topinės UG, dažnai jos būna grynai šiltoms centrinės Europos žiemoms pritaikytos ir mūsų sniegynuose bei ledynuose ne kas su jomis. ADAC testuose topuose stovi, o rusų testuose uodegoje velkasi, nes pastarieji žiemines padangas dar ir ant sniego bei ledo bando ;)