sakyk prašau, o kam ten tas vario tepalas? On 09/29/2011 08:39 PM, Audrius R. wrote: > Trumpa "instrukcija", arba kaip darau aš. Nesakau kad vienareikšmiškai > teisingas metodas, bet pakolkas nė su viena mašina nepavedė, po > perrinkimo ilgus metus tarnauja visi. O daroma taip. Nusiemi suportą. > Užkiši šlangą kuonors kad nevarvėtų. Suportą nušveiti metaliniu šepečiu > ir gerai išplauni, kad atliekant darbus nebyrėtų vidun. Plauti gali kuo > nori, vandeniu, fairy, skiedikliu. Pagal poreikį. Tada ardom. Jeigu > stūmokliukas išeina, viskas valio. Jeigu ne, teks naudotis oro > kompresoriumi (jeigu gera fantazija, galima ir paprasta pompa). Tik > pakišk skudurą ar kempinę, nes po slėgiu anas iššauna netik gan garsiai, > bet ir pakankamai grubiai. Tada traukiam lauk visas gumas. Atsižvelk > kur, kokios ir kaip stovi, būna mandrų suportų, kur kelios panašios > gumos stovi. Tiesa, ir nuorinimo ventilį išsuk. Tada dar kartą viską > išplaunam, tame tarpe ir vidų. Aš plaunu po slėgiu su kompresoriumi, > dažniausia naudoju vandenį su fairy. Jeigu šnekam apie 90'tųjų bolidą, > kur korozija neišvengiama, jamk bambalį "Buvanolio" (pigus) ir teptuku > gražiai praeik suportą su pertraukom porą kartų. Aš tepu viską, išorę, > vidų, stūmokliuką. Po to porą kartų gerai praplauk su vandeniu. Toliau > pagal viešąją teoriją reiktų suporto vidų sutepti stabdžių skysčiu bei > sudėti naujas gumas. Aš darau kiek kitaip (aka išmislas). Tepu su pirštu > nedidelį kiekį vario tepalo, tiek kad susidarytų mikroninė skaidri > plėvelė ant paviršiaus, ir kiek riebesnis sluoksnis įdubimuose gumoms. > Taipogi ir stūmokliuką apmazoju šiektiek. Tada sudedi naujas gumas. Su > vidinėm greičiausia vargo neturėsi. Tuo tarpu išorinė guma, katra dažnai > būna prilaikoma metalinio žiedelio, įdėti iš pirmo karto gali nepavykti. > Aš darau taip. Visų pirma įsitikinu kad stūmokliukas gražiai vaikšto > suporte. Turi įeiti stipriau paspaudus su ranka. Geriau spaudžiant > sukti. Jeigu neeina, išimti, pasižiūrėti ar gražiai gumos stovi. Kai > stūmokliukas vaikšto gražiai, maunam išorinę apsauginę gumą, ir > sustumiam jį apie 3/4. Tada patogiausias variantas užfiksuoti gumą žiedu > prie suporto. Kai su šita dalim baigta, imkis kreipiančiųjų. Ten viskas > paprasčiau, pakanka sutepti vario (ar analogišku) karščio ir vandens > nebijančiu tepalu ir tiek to vargo. Sėkmės :))