2011-10-23 14:16, Ramus rašė: > Apie "pigiа" rytш ir "brangiа" vakarш darbo jлgа. > > > Istorijos bыta tokios: prieр keletа metш, kai Lietuvoje algos kilo lyg ant > mieliш, бmonл pradлjo derлtis su Olandijos pirkлjais, kad рie uю produkcijа > mokлtш daugiau nei anksиiau. Kadangi buvo юaidюiama atviromis kortomis, > „Argintos“ vadovai nurodл, kiek sаnaudш kainuoja pagaminti produktа. > Olandai, nesutikж didinti kainos, лmл baksnoti б tai, kad vienam uюsakymui > atlikti reikia 72 darbo valandш, ir pareiрkл, kad pas juos tai atliekama > perpus greiиiau. > „Sutarлme, kad atvaюiuos jш atstovas ir, jei рis produktа pagamins per 36 > valandas, jo kelionлs ir apgyvendinimo iрlaidas apmokame mes, jei ne – patys > olandai. Atvaюiavo darbininkas, kuris neskubлdamas vienui vienas produktа > pagamino bыtent per numatytа laikа. Mыsiрkiai юiыrлjo ir stebлjosi: „Bet mes > juk irgi viskа darome taip pat.“ Esminis skirtumas – olandas dirbo vienas, o > pas mus ties uюsakymu pluрлjo po du darbuotojus. Taigi nors laюybas ir > pralaimлjome, taиiau darbuotojams бrodлme, kad norint daug kа galima > padaryti. Maюa to, dabar pas mus toks pats produktas pagaminamas per 24 > valandas“, – dюiaugiasi p. Kvietkauskas ir pabrлюia, kad procesus > optimizuoti labai padлjo LEAN sistema. > > http://vznotes.vz.lt/Newspaper/RA99.nsf/articles/C225746500251CD7C22578D100265B77?OpenDocument Ahahaha. O dabar pasidomim, kaipLEAN isradeja Toyota prisioptimizavo su savo automobiliu kokybe S.