tarp nuliu turi buti nulis, kitaiskas irgi rodo nuli, ne itampa siuo atveju svarbu, ir kas ne keista kiek tikrinau draugu elektro sistemas pas reta ta nuli randu,jei nedidelis itampos kritimas tai tik nedakrauna akumo, jei daugiau, gali uzsidegti elektros pravodke, sudegt kompas. paprastai buna blogas kontaktas storame laide kuris variklio mase jungia su kebulo mase, dazniausiai ten kur varztas ties kebulu. -- vyt/ / "Valdas" <valdas@be-spamo-takas.lt> wrote in message news:j8133s$cep$1@trimpas.omnitel.net... > Shiaip jei kitaiskas multimetras rodo 13.2V, tai realybeje itampa gali > buti kokie +/- 0.3V i abi puses. Paklaidos jų visai žymios. > > > "audrenas69" <audrenas69@gmail.com> wrote in message > news:j80pm4$28d$1@trimpas.omnitel.net... >> Laba diena, >> >> atsalus orams pradejo durniuot akumas. karutis opel astra 96m >> 1.7 td, akumas kazkoks maximinis 72A/h. ramybes busenoj krovimas 14,1V, >> sujungus visas sviesas ir peciukus 13,2V. >> Kur ieskot slieku, akume ar pakrovime? > >