Meistrai padare kelis testus gali tiksliau diagnozuoti , nebutina iskarto ardyti. "Andr" <asfaf@asfaf.lt> wrote in message news:j9bkvv$mf7$1@trimpas.omnitel.net... > Rodymas meistrams = pavaru dezes nuemimas. Kadangi tai buna retai, tai > kolkas ankstoka tokias investicijas daryt. > > "Ozas" wrote in message news:j98geh$r5n$1@trimpas.omnitel.net... > > jei sankaba prasisuktu - apsukos kiltu. o jei nekyla - klausimas ar > sankaba. > rodyti meistrams geriau reiketu. > > -- > Ozas > > MB w202 2.2 CDI '98 > V850 T5 2.0 '94 > MB w140 5.0 '92 > > "[nemielas]" <nemielas_TRINTI_@gmail.com> wrote in message > news:j95toh$a04$1@trimpas.omnitel.net... >> sankaba matyt jau finito. o kas ten dar extra dasides tai tik deze nuemus >> matysis >> >> >> "Andr" <asfaf@asfaf.lt> wrote in message >> news:j95nbq$1m3$1@trimpas.omnitel.net... >>> MB c klases dyzeliukas 94 metu. Kartais antra pavara uzkelus apsukas >>> virs 3k >>> prasideda tratejimas/barskejimas (velnias zino is kur) ir apsukos >>> nebekyla >>> daugiau. Permeti begi ir vel viskas gerai. Viena karta tas pats buvo ir >>> su 1 >>> begiu. Taip buna ganetinai retai ir tokioj situacijoj, kad nelabai gali >>> eksperimentuot ir klausytis iskur garsas sklinda. Sankaba, pavaru deze >>> kapec >>> ar kazkas dar? >>> >