Tokie atvejai sprendziami kartu su klientu, kadangi kiekvienas atvejis savitas. Buna ir pinigai grazinami, buna darbai nemokamai padaraomi, buna nuolaida pritaikoma. Visur visko pasitaiko, bet su klientais kurie ateina ir zmoniskai kalbasi visada randam iseiti is susidariusiu situaciju. O zmogus moka ir uz problemos issprendima ir uz darbu patlikima. viskas velgi priklauso nuo konkretaus uzsakymo. Pvz, klientas sako musa stabdziai. patikrini - stabdziu diskai susideveje, jam juos keisti per brangu, o plius sarnyras sudiles kuris dar leidzia labiau musti stabdymo metu. proeblemos klientas spresti nesutinka nes detales per brangios jo kisenei, tai pakeiti sarnyra kad neissinertu ir jis vaziuoja su atliktais darbais uz kuriuos susimoka, bet ne uz problemos issprendima, nes ji isliko toliau kol is sekancia alga gaus. "ufonaut" parašė naujienų news:j9bqqj$rcu$1@trimpas.omnitel.net... Vat idomu, kaip is principo sprendziat tokius atvejus? Kai pinigai paimti, gal net detale pakeista, o problema likus. Uz ka zmogus moka pas jus, uz problemos issprendima, ar darbu atlikima? Nors gal tie darbai visai ne i tema ir nereikalingi - klaidingai nustatyta ar visai nedaryta diagnoze. Kieno cia problema, kliento ar serviso. As tik klausiu. On 11/08/2011 10:21 AM, Renookas wrote: > sveikas, tikrai newsuose mazai bunu, tai kas liecia tavo reikala tai > uzsiverte tiek padangu montavimu tiek ne tik juo. Bet jokiu problemu > nematau susiderinus laika priimti tave ir spresti ta problema. numeri > kaip matau jau dave, poakartosiu 862075794. Skambink ir sutarsim.