Tema: Re: Renookai ble
Autorius: Renookas
Data: 2011-11-10 08:21:42
Tokie atvejai sprendziami kartu su klientu, kadangi kiekvienas atvejis 
savitas. Buna ir pinigai grazinami, buna darbai nemokamai padaraomi, buna 
nuolaida pritaikoma. Visur visko pasitaiko, bet su klientais kurie ateina ir 
zmoniskai kalbasi visada randam iseiti is susidariusiu situaciju. O zmogus 
moka ir uz problemos issprendima ir uz darbu patlikima. viskas velgi 
priklauso nuo konkretaus uzsakymo. Pvz, klientas sako musa stabdziai. 
patikrini - stabdziu diskai susideveje, jam juos keisti per brangu, o plius 
sarnyras sudiles kuris dar leidzia labiau musti stabdymo metu. proeblemos 
klientas spresti nesutinka nes detales per brangios jo kisenei, tai pakeiti 
sarnyra kad neissinertu ir jis vaziuoja su atliktais darbais uz kuriuos 
susimoka, bet ne uz problemos issprendima, nes ji isliko toliau kol is 
sekancia alga gaus.



"ufonaut"  parašė naujienų news:j9bqqj$rcu$1@trimpas.omnitel.net...

Vat idomu, kaip is principo sprendziat tokius atvejus? Kai pinigai
paimti, gal net detale pakeista, o problema likus. Uz ka zmogus moka pas
jus, uz problemos issprendima, ar darbu atlikima? Nors gal tie darbai
visai ne i tema ir nereikalingi - klaidingai nustatyta ar visai nedaryta
diagnoze. Kieno cia problema, kliento ar serviso.

As tik klausiu.

On 11/08/2011 10:21 AM, Renookas wrote:
> sveikas, tikrai newsuose mazai bunu, tai kas liecia tavo reikala tai
> uzsiverte tiek padangu montavimu tiek ne tik juo. Bet jokiu problemu
> nematau susiderinus laika priimti  tave ir spresti ta problema. numeri
> kaip matau jau dave, poakartosiu 862075794. Skambink ir sutarsim.