Tema: Re: rekomendacijos auto kamerai
Autorius: Satrapas
Data: 2011-11-17 10:18:05
Tai is to devaiso jokiu stebuklu ir nesitikejau.Forumuose filmavimo pavyzdzius maciau man kokybe tiko.Pas pardaveja juodu ant balto parasyta Real 720p.Aisku forume taipat buvo parasyta kad ne fake nusipirkti jau darosi sudetinga.Nu tai rizikuojam :)
Ir kagi? Gaunam uz 200lt daigta kuris filmuoja 640x480.O ir pati vaizdelio kokybe tokia hmmm,mobilkos bl geriau ilmuoja :)