ne toks as ir orginalus, tik neperkaitink ju. As tai remontavausi rele, nes norint tvarkingai viska daryt reikia termometro, cranometro ir lenteles kur surasyta prie kiek laipsniu kiek laikyt zvakes, nes kuo salciau tuo ilgiau reik laikyt, per trumpai palaikysi, nesikurs, per ilgai- nusodinsi akuma ir irgi nesikurs. toks jungiklis tinka tik iki -10. Beje, uzsivedus dar turi palaikyt zvakes kol pradeda variklis dirbt tolygiai. o jei nezinai kur rele, tai ir nematei ar tvarkoj tas saugiklis, jis kitoks nei visi. -- vyt/ / "audrenas69" <audrius@it-master.lt> wrote in message news:jabj42$7qb$1@trimpas.omnitel.net... > su saugikliais ten viskas tvarkoj. karutis ne mano, tai seimininkas > pasidare toki kaip tu sakai jungikli. ir dabar man jau nebereikia rytais > jo prikurinet :) > > "svyt" parašė naujienų news:jabi5q$6gc$1@trimpas.omnitel.net... > > pasidaryk su jungikliu, ijungi po 10 sek. vedi (per salcius po 15), > uzsivedus isjungi. > pati rele yra ten is kur ateina laidai i zvakes. pradeciau ziuret nuo jos > saugiklio, jis kartais be priezasties sudega. > -- > vyt/ / > >