avesnis sedanas, e-klase universalas. o siaip tai akustinis komfortas kiek sudetingesnis dalykas negu garso galios ivertinimas, yra toks dalykas kaip kritiniai ir nekritiniai triuksmai. visai gali buti, kad viename automobilyje garso galia bus didesne, bet poveiki vairuotojui ji darys nepalyginamai menkesni, negu mazesne kitame, nes pastarajame triuksmai bus erzinantys. bazines komplektacijos e 320 cdi t-modell 2007 sanaudos pagal nedc yra: miestas 10.6-11.0 plentas 5.9-6.4 vidutines 7.6-8.1 taigi vidutines normaliu atveju turetu buti nuo 5.9 iki 11.0, o jei dar kokia deze ant stogo ar vienas kitas bulviu maisas bagazineje... autoweek.nl gavo 9.2, taip kad tilpo i rezi. "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message news:jb28lg$od6$1@trimpas.omnitel.net... > Čia patikimas saitas ar vistik pievas rašo? Randu kažkokį nonsensą > (lyginam eilutes ties "Geluidsniveau bij 100/120 km/u"): > > http://www.autoweek.nl/autotest/1920/mercedes-benz-e-320-cdi-combi-avantgarde > http://www.autoweek.nl/autotest/1573/toyota-avensis-22-d-4d-d-cat-linea-luna > > Taip gaunas kad E merso garso izoliacija prastesnė nei... supi$to japono? > Ar aš kažkurios vietos čia nesupratau? > > Gal kokį patikimesnį saitą galit nurodyt? catalog.auto.ru duomenų mažokai > pateikia ir klaidų nemažai randu.