....eeechh jaunas tu dar tokius dalykus prisiminti :) ji atvaziavo i LT tokia, ir Jurka ja tokia is pirmo savininko Lt nusipirko... :) "W. Adamkievicz" <info@kominki.pl> wrote in message news:jbpltn$si7$1@trimpas.omnitel.net... > kazkaip acimenu kad ta korado veliavomis apsiklijavo veliau nei 2000uju > pradzia, nors gal tada dar kalendoriaus nepazinojau > > "Arturasz" <a@a.lt> wrote in message > news:jboend$ojr$1@trimpas.omnitel.net... >> 2000 04 08 dienos dragas >> >> Pasakoja Geras Dėde, redaktorius Arturasz, nuotraukos CAT >> >> Taigi, aš kaip organizatorius rašau visą ataskaitą. Vienu žodžiu rytas >> šiandien Vilniuje buvo pošlas. Lijo, buvo apsiniaukę. Apie 9:50 >> atvažiavome prie Statoil Viršuliškės. Lietus apstojo lyti. Pradėjo >> rodytis saulė. Atvažiavo Doxlas ir mes nuvarėme į Pilaites drago vietą. >> Tada atvarė Vėjas. Prasidėjo treniruotes. Vėjas 325i važiavo prieš >> Mižkpobiški Smith&Wesson 1.8 GTI 16V. Laikas nebuvo matuojamas. Buvo >> lygiosios 1:1. Tada dar prastartavo pora norinčių pasitreniruoti. Apie >> 11:30 jau buvo susirinkę daugmaž visi dalyviai. Pradėjo šviesti saulė, >> trasa išdžiuvo. Buvo prastartuotas vienas varžybų ratas. Tada atvarė VW >> Corrado G60 Rieger tuning (kur visa šikna vėliavuota). Išlipo tokie >> skusti berniukai. Buvo pravaryta su juo keletą kart (varė CAT su Civic >> VTEC ir Andrius su Toyota Supra 3.0 V6 Turbo). Buvo pastatytas dienos >> rekordas su Corrado - 11.14s. Jie pažvengė ir buvo išprašyti lauk. Buvo >> tęsiamos lenktynės. Tada atvarė toks gana pagyvenęs žmogelis su 2000 m. >> Subaru Impreza 2.0T (240ag, 4WD). Buvo pamuštas geriausias laikas jis >> patapo: 10.23s!!!!!!! Tada išlipo tas dėde ir tarė: "jei kas pamuš >> geriausią laiką, skambinkit". Ir paliko savo vizitinę su pavarde >> Potapčikas:) Tada buvo užbaigtos lenktynės. Nugalėtoju pripažintas CAT su >> Honda Civic VTEC 1.6i 16V. Antra vieta atiteko Geram dėdei su Fiat Croma >> 2.0Ti 8V. Trečia ketvirta atiteko Vėjui su BMW 325i ir Andriui su Toyota >> Supra 3.0 V6 T (jie tarpusavyje nelenktyniavo, todėl neaišku kuris kuri >> padarytų, nes visi laikai labai panašūs). Tiesa dar buvo priimtas vienas >> dalyvis iš gatvės, tai pižoniškai iškeltas VW Golf I GTI 1.8i. Jo >> geriausias laikas 12.83s. >> >> Čia yra sąrašiukas dalyvių (vieta pagal geriausią laiką, mašina, >> geriausias laikas, kiek kartų važiuota): >> >> 1.Geras dėde- Fiat Croma 2.0Ti DOHC 8V FWD-11.48s-13k >> 2.CAT- Honda Civic VTEC 1.6i 16V FWD- 11.51s-12k >> 3.Vejas - BMW 325i RWD- 11.78s - 8k >> 4.Andrius- Toyota Supra 3.0V6 Ti RWD- 11.90s-5k >> 5-6. Dangis- Mazda 323 1.6 16V Ti FWD-12.13s-8k. >> 5-6. Raudonas CRX - Honda CRX 1.6 16V FWD -12.13s- 6k. >> 7.Cikas - Audi 80 2.3i AWD - 12.25s -2k. >> 8.Suomis - Volvo 480 1.7Ti FWD - 12.38s- 3k >> 9.Absolut sk - Opel Kadett GSI 8V FWD -12.47s - 2k. >> 10.Haroldas - Audi 200 Avant 2.2Ti AWD - 12.56s. - 6k >> 11.Metall- Ford Sierra 2.0i DOHC 8V RWD - 12.63s - 5k >> 12.Rytis730 - BMW 730i RWD- 12.65s -6k >> 13.Juura - Honda CRX 1.6 16V FWD- 12.89s - 5k >> 14.Sraigez- Honda Accord Aerodeck 2.0 12V FWD- 13.02s >> 15.Creep - Nissan Sunny 1.6 16V FWD- 13.07s -1k >> 16.Deivis- Toyota Corola 1.6 16V FWD- 14.58s - 1k >> 17.Shlipsas- Opel manta RWD- 16.60s-1k. >> >> Iš to darome išvadas, kad Cromos tuningas tikrai prideda arklių, o ne >> atima:) Po to darome išvadas, kad britva yra britva:) Po to darome >> išvada, kad ir BMW daro gana greitas mašinas:) Pas Suprą buvo pramušta >> kažkuri tarpinė (nors šiaip buvo nusiskundimu jos variklio darbu:) >> Dangiui tuningas padėjo, bet ne per daugiausiai:) Nu, o CRX gana aukštai >> užlipo irgi, o as galvojau, kad kibirų net nebus dešimtuke:) Cikas čia >> taip aukštai atsirado, iš serijos atvažiavau, pažiūrėjau, sudalyvavau, >> nelaimėjau (bet vieną kartą Gerą dėdę išdūrė, mūsų tarpusavio rezultatas >> 2:1 Ciko naudai:) Suomis visai netikėtai paskutini važiavimą 1s pagerino >> savo laiką (matyt rado, kur yra mygtukas Turbo ON:) Absolut'as pravažiavo >> porą kartų ir pasiplovė, matyt bijojo pralaimėti (nutarėm, kad jam >> trūksta 16V mataro:). Haroldas su savo beužsilenkenčia mašina dar visai >> neblogą laiką parodė, po to kai buvo Gero dėdes išmokintas startuoti (tik >> mašina po to jau ir visai užsilenkė, buvo nutarta, kad jam reikia tuningo >> pagal pilną turbo programą:) Metall'as, kaip visada nepasišiko, padarė >> netgi Turbo vonią, nors geriausias laikas biški skiriasi:) Rytis730 nieko >> gero neparodė su savo gelda, išskyrus dūmus iš galiniu ratų:) Juura, >> matyt buvo labai sočiai pavalgęs pusryčius, todėl daug svėrė ir jo CRX >> visai netraukė:) Sraigez nieko gero neparodė, matyt tarpines kažkurios >> irgi ne per geriausios būkles:) Creepui laimėti trukdė jo sumuštasis >> pirščiukas ir per mažos kurvaturos variklis:) Deivis su Shlipsu padragino >> į kalną, kad nureketuoti visus:) Pas Shlipsą sakė nesuveikė Nitro >> boostas:) >> >> Taigi buvo paskirti tokie apdovanojimai: >> Boyracers dream car - nekaltasis Honda Civic VTEC >> Fastest saloon car - erdvioji Fiat Croma 2.0Ti >> Fastest SUV - Audi 80 Quattro >> Greičiausiai vairuojantis invalidas- Creepas su sumuštu piršteliu. >> Daugiausiai iš savo mašinos išspaudžiantis vairuotojas- Metall, kuris >> taip spaudžia, kad net duslintuvai nukrenta. >> Boyraceris- Geras dėde dėl to, kad startavo daugiausiai kartu, netgi 13. >> >> Taigi dabar niusai tikriausiai apmirs, nebebus visokiu "aš tave >> padaryčiau" ir pan. >> >> P.S Sveikinimai ir palinkėjimai ir pageidavimai priimami. >> P.S.S Gaila, kad Spooky negalėjo dalyvauti. >> >> >> Visų pirma noriu padėkoti: >> >> 1. Visiems dalyviams. >> 2. Remiui už starto davimą ir konspektavimą. >> 3. Virusui už starto davimą ir konspektavimą. >> 4. Doxlui už laiko skaičiavimą. >> 5. Cikui už paskolintą chronometrą. >> 6. Vejui už atvežtas radijo stoteles, be kurių mes būtume pražuvę. >> 7. Metalui ir dar kažkam už paskolintą popierių:) >> 8. Geram dėdei už suteiktą tušinuką:) >> 9. Žaliems žmogeliukams mėlyname passate, kad nesutrukdė š