rūkas retai, bet ne kartą teko važiuoti autostrada per stiprų lietų kai tikrai per purslus nesimato normaliai. rūko žibintus (galinius) tuo metu įsijungia beveik visi. 2011.12.22 00:08, Edvinas rašė: > On 2011-12-22 04:47, AS wrote: >> Siaip nelabai man aisku, kam is viso galines priesrukines sugalvotos. >> Nakti >> is paskos vaziuojant tikras prakeikimas, nesimato nieko per jas. Jei >> pasiseka vaziuot is paskos, kur aplenkt neiseina, tai kartais ir >> padangas >> nuleist jam norisi. Siaip as zmogus labai ramus. > > Šiaip dažniausiai jos praverčia esant labai stipriam lietui kelių > juostų magistralėje. Per sukeltus purslus priekyje važiuojančių nei > velnio nebesimato, įjungtos priešūkinės labai padeda. > > Beje, Lietuvoje tikrai stiprus rūkas labai retai būna. Ir kelių juostų > magistralių su intensyviu judėjimu nėra. Užtat ir nesuprantame kam tos > priešrūkinės. Spėju, kad, sakykime, Singapūro vairuotojai niekaip > nesupranta kam yra toks daiktas kaip galinio lango šildymas ar salono > šildymas