<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN" "http://www.w3c.org/TR/1999/REC-html401-19991224/loose.dtd"> <HTML><HEAD><TITLE></TITLE> <META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=utf-8"> <META http-equiv=Content-Style-Type content=text/css> <META content="MSHTML 6.00.2900.6169" name=GENERATOR> <META content=1138.1 name=CocoaVersion> <STYLE type=text/css>P.p1 { MARGIN: 0px; FONT: 12px Helvetica } P.p2 { MIN-HEIGHT: 14px; MARGIN: 0px; FONT: 12px Helvetica } P.p3 { MARGIN: 0px 0px 0px 12px; FONT: 13px Helvetica; COLOR: #130097 } P.p4 { MARGIN: 0px 0px 0px 12px; FONT: 16px Helvetica; COLOR: #130097 } P.p5 { MARGIN: 0px 0px 0px 12px; FONT: 12px Helvetica; COLOR: #130097 } P.p6 { MIN-HEIGHT: 14px; MARGIN: 0px; FONT: 12px Helvetica } SPAN.s1 { TEXT-DECORATION: underline } </STYLE> </HEAD> <BODY bgColor=#ffffff> <DIV><FONT size=2>visi kazko bijo, kai gerai isiziuri, tik aisku nefasonas viesai skalbtis, nes geras tonas reikalauja kad butu balti, pukuoti ir draugiski aplinkai. tu manai bmw nebijo toyotos? pasiskaityk ta ju varikliu dalinimosi istorija ir pamatysi, kad jie tik reklamoje tipo labai individualus, tipo labai isskirtiniai vairavimo pojuciai bla bla bla, o su nuobodzia toyota itakos zonas dalinasi. taip jau yra, krize, zmones neiperka geru masinu, o per sunkmeti uzsileisi ant sprando visus slamstinius brendus, tai paskui bus sunku issisluoti. va taip galingiausios markes susitare ir moderuoja rinka. taip sakant zvelk idemiau.</FONT></DIV> <DIV><FONT size=2></FONT> </DIV> <BLOCKQUOTE dir=ltr style="PADDING-RIGHT: 0px; PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #000000 2px solid; MARGIN-RIGHT: 0px"> <DIV>"zhegonskas" <<A href="mailto:zhegonskas@yahoo.com">zhegonskas@yahoo.com</A>> wrote in message <A href="news:jdfl8d$v91$1@trimpas.omnitel.net">news:jdfl8d$v91$1@trimpas.omnitel.net</A>...</DIV> <P class=p1>jooo… labai rimta kontora tie mersai jei is reno konkurencijos bijo :)</P> <P class=p2><FONT face=Arial size=2></FONT><BR></P></BLOCKQUOTE></BODY></HTML>