ne sunkvežimis, o mikriukas. Mikruskiu yra su talpa 17m3 (www.zigvalis.lt) , kadangi vata yra nesunki, kuro sanaudos eina gal 10-12L/100km. Nepatikėsi, bet yra įmonių, kurios veža ir po 0.90ct (kai pasakai, kad vata) ir po 0.70ct Taip kad buri tu čia.... egzperte. "Povilas" <geras@vilkas.lt> wrote in message news:gub1bh$a2m$1@trimpas.omnitel.net... > Bet koks sunkvezimukas i kuri realiai galima pakraut 15 cbm tokio tipo > krovinio,naudos kuro min 15 l/100km.Zmogus neraso i kuria puse sitie 100 > km,tai galima daryt prielaida,kad tai bus siknos skyle is kurios atgal > reiks vaziuot tusciam.Taigi dar +15 ltr.Kazkiek tai laiko iskrovimas > /pakrovimas.Na,gal uz kelius neteks moket,tai sutaupai 20 lt.Taigi,vien > kuras kainuos 90 lt.Vairuotojas irgi yra zmogus,ir toks reisas jam atims > puse darbo dienos,taigi zmogus minimaliai (1000 lt/men) turetu uzdirbt > bent 25 lt,bet uz tiek jis vargu ar dirbs,taigi teks jam sumoket apie > 40-50 lt. > Vat ir gaunasi,kad maziau kaip 1 lt/km i abi puses ,vaziuot jis negali. > > P.S.Nebetol tie laikai,kai nebeliks 75 % esamu vezeju,nes visi > ismirs.Nebeliks konkurencijos.O tada vel prades gyvent vasios,kolios ir > zbygnevai,kurie stoves aikstelese su priesistorinem nelizinginem > luzenom,krapstydami nosis ir be 60-100 lt i valanda nejudins subines.O jei > sutiks vaziuot i kokia siknos sklye,tada moket teks 2-gubai.Juk ne taip > senai taip dar buvo,kol veike aikstele prie Zalgirio stadiono :( >