nu va, kai beveik tuscias kuro bakas- oro vis daugiau pakliuna i sistema kol uzgesta variklis. ir kuriant poto matosi kad eina vien oras, poto vis daugiau ir daugiau kuro kol uzsiveda, kazkuriuo momentu tikrai bus misinys proporcingas, ir kad kals plunzeriukas i toki misini... matyt yra numatyta kazkas, kas nuo to apsaugo, juk pirmieji dizeliai budavo pradegus galvos tarpinei, pradedavo siurbt tepala uzsigazuodavo ir suluzdavo - pasivydavo voztuvus, prasukdavo indeklus. dabartiniai varikliai jau taip nebesielgia, bent jau skaiciau angliskai 2 golfo anaonsa, kad sita beda pasalino, kaip nelabai supratau, nes neidealiai moku angliskai. -- vyt/ / "sharkius" <user@example.net> wrote in message news:jea7uj$37d$1@trimpas.omnitel.net... > On 2012.01.07 21:26, svyt wrote: >> gal kad oro nera, bet tai jo, jei kuro bakas apytustis, ir siurblys gaudo >> ora kodel tada siurblys neislaksto gabalais? > > > Todel, kad oro kiekis i siurbli pakanka toks, kad aplinka (siurblio > detales, vamzdeliai, tas pats dyzelinas, etc....) ta ora atausina dar > slegimo stadijoje... plius jei ir bandytu kazkas uzsidegt, pammegink > isivaizduot kiek deguonies atitinkamam kuro kiekiui reikia, ir kiek jo su > tuo kuru i siurbli patenka:) >