PS o bosch atstovas pasake, kad PD varikliai labai jautrus viskam, netgi pabyrejusiam smagraciui skleidziant vibracijas gali durniuoti su nematytais spec efektais. "Vai" <vai@vai.com> wrote in message news:jefl31$3ls$1@trimpas.omnitel.net... > nezinau. 1.9 PD buvo man vienas pakliuves, viskas tikrinat zjb, isskyrus 4 > cil purkstuka myziojanti po didele variklio apkrova iki tokio lygio kad > net kala, pakeisti vietomis purkstukai, vistiek 4 cil myza, vienintelis > kabliukas, kompresija gera o suspaudimo laipsnio testas parode 1mo cil > zymiai mazesni suspaudimo laipsni nu ir sakau " keiciam varikli" aisku > visi bybiais apdejo mane :) Chebra kreipesi i VW centra, papasakojus > situacija atsakymas - keiskit varikli, nes jie jau turejo toki atveji. > Itogo pakeitem varikli, visa periferija ir purkstukus nuo senojo sudejom. > Problema dingo! Klientas neleido senojo variklio skrosti, bet turiu > itarima, kad ten buvo "sutrumpejes" svaistiklis. > "Simas" <Simas@gmail.lt> wrote in message > news:jefe2i$p8u$1@trimpas.omnitel.net... >> kur toki rast kaune ar jo apylinkese? >> nesinori bandymo budu keist viska, be jokiu garantiju kad pades... >> >> >> "Vai" <vai@vai.com> wrote in message >> news:jefbvh$mdb$1@trimpas.omnitel.net... >>> matuojamas spaudimas podkackos is bako, paskui matuojamas per servisine >>> anga galvoje PD purkstuku synoje( padavimas i purkstukus po kombinuoto >>> vakuminio ir kuro siurbliuko) ziurimos reiksmes purkstuku parametru ir >>> tt. Kai pradeda spyriotis PD, del neaiskiu priezasciu, buna labai daug >>> variantu ir nezinomuju. Reikia ieskoti gero diagnostiko. >>> "ramunas" <doobas@gmail.com> wrote in message >>> news:jeet9r$3bt$1@trimpas.omnitel.net... >>>> jei pries spaudima t.y. pries siurbli tai saliarka nevarza, bet oras >>>> eina i vidu... bet vistiek kazkaip manau, kad faaak... turetu buti >>>> xujovai ir vaziuojant ... uzsiburbuliuotu negyvai:/ >>>> kompresija matavo ? >>>> >>>> >>>> "Simas" <Simas@gmail.lt> wrote in message >>>> news:jeesun$2mm$2@trimpas.omnitel.net... >>>>> tai jei kiaura turetu varvet salerka kazkur? >>>>> diagnostika sako kad 1 ir 2 purkstukai "pasilpe" daugiau nei kiti, bet >>>>> dar norma, >>>>> jokiu klaidu nera, >>>>> kaip visada "ant zapadlo" prie meistru uzsiveda puikiai. >>>>> tai ar verta tas gumeles keisti? >>>>> >>>>> >>>>> "ramunas" <doobas@gmail.com> wrote in message >>>>> news:jeesm5$27g$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> nu sitam zvakes tikrai mazhai reiksmes duoda tada :) gali ju is vis >>>>>> nebuti :) >>>>>> kaip jau dianiushas sake siublio salnikai gali leisti... kazkus pries >>>>>> siurbly jungciau kriause ir pompuociau ... turetu pasirodyti saliarka >>>>>> jei kazkur kiaura... >>>>>> >>>>>> "Simas" <Simas@gmail.lt> wrote in message >>>>>> news:jeercq$vkl$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> lyg ir "pumpaduziniai" 85kw >>>>>>> >>>>>>> "ramunas" <doobas@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:jeer66$v9v$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> apie kokias gumeles jie kalbejo ? pas tave ne "pumpaduziniai" >>>>>>>> purkstukai.... :/ gal jie kazka maiso ? ar as kazka maisau ? :) >>>>>>>> http://www.secarpart.com/vw-fuel-injector-tdi-cylinder-1-2-4-w-at-bosch-028130202j/ >>>>>>>> tokie pukstukai pas tave ir vienas su laidu... kur kokias gumeles >>>>>>>> jie ruosiasi keisti ? ant B6 jau eina pumpaduzai ... >>>>>>>> http://shop.fastlinegroup.co.uk/0414720037r-audiseatskodavw-eui-106-p.asp >>>>>>>> ... pas tuos gumeles laiko kuro sistema >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "Simas" <Simas@gmail.lt> wrote in message >>>>>>>> news:jeepu9$t58$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> na servise pasiule su tokiom bedom pradeti nuo purkstuku gumu >>>>>>>>> keitimo, sako dazniausiai padeda bet negarantuoja kad pades, kaina >>>>>>>>> 400lt. >>>>>>>>> arba laukti kol taip kursis ne kartais o visada... >>>>>>>>> ka patarsit? >>>>>>>>> >>>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>> news:jeepbd$rve$2@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> tavo tai čia >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> O keli abarotai px, gi pasakoja apie purtymąsi, darbą ne visais >>>>>>>>>> cilindrais ir kitus spec efektus. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> On 01/09/2012 02:34 PM, Mikrobas wrote: >>>>>>>>>>> Labai su tuom nesutikciau >>>>>>>>>>> Kurtis tai kuriasi, bet su zvakem visada lengviau uzsikuria >>>>>>>>>>> Maniskeje pakaitinima matyt paprasta rele valdo o ne kompas, >>>>>>>>>>> todel sildo ir >>>>>>>>>>> vasara, tik sildymo laikas priklauso nuo lauko/variklio >>>>>>>>>>> temperaturos. >>>>>>>>>>> Nors is siltas variklis be pasildymo reikia prasukti kelis >>>>>>>>>>> abarotus kol >>>>>>>>>>> uzsiveda (net ir prie +10 - +15C), o pasildzius saltas ir siltas >>>>>>>>>>> is puses >>>>>>>>>>> sukio kuriasi >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "Dainiushas"<skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>>> news:jeel4t$kmb$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> dar karta - maziausiai del jos parinkis. Tokiu oru kuriasi ir >>>>>>>>>>>> be zvakiu >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> On 01/09/2012 02:00 PM, Simas wrote: >>>>>>>>>>>>> o visgi kuri rele yra pakaitinimo? niekur nerandu info... >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> "Dainiushas"<skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>>>>> news:jeeg5h$bin$2@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>> bbz, mano senoji Audi kuras s?sdavo tik stovint, va?iuojant >>>>>>>>>>>>>> viskas buvo >>>>>>>>>>>>>> OK. ?ia ?i?rint kur kiaura - pas mane kiauras buvo siurblio >>>>>>>>>>>>>> salnikas. >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> On 01/09/2012 12:32 PM, ramunas wrote: >>>>>>>>>>>>>>> nu ble jei ora trauktu tai kaip ir pezda butu. vaziuojant >>>>>>>>>>>>>>> labiausiai >>>>>>>>>>>>>>> pasireikstu tas manau. >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> "Dainiushas"<skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>>>>>>> news:jeeehj$8v1$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>>>> temperaturos daviklis OK? Kuro filtras, oro netraukia kuro >>>>>>>>>>>>>>>> sistema? >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> Nes prie tokios temperaturos kaip dabar, apskritai px tos >>>>>>>>>>>>>>>> zvakes. >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >> >> > > >