Kažkaip praleidau, kad atskiri cilindrai kabina - tuomet tikrai kažkas mechaniškai su kuro padavimu. Bet atjungti tą daviklį ir patikrinti tikrai nesunku - gal nedidelė tikimybė, bet gali daviklis temp aukštesnę rodyti ir šaltam varikliui. 2012.01.17 13:03, Dainiushas rašė: > bendrai tai prie minuso kirą jau duoda iš karto, ir prie mažų rpm. Ir su > ta ekologija, tai pasuki ir griebia iš kart. Jei kaip rašo atskirais > cilindrais - tada bėdos kažkur kitur. Greičiausiai siurbly oro stovint > atsiranda. > > On 01/17/2012 12:49 PM, RaR wrote: >> Su bent kai kuriais tdi varikliais yra žinoma bėda su starterio sukimu >> užvedant šiltą variklį. Jei starteris neįsuka iki 250 rpm, kompas >> neleidžia paduoti kuro. Kodėl pasukus kelias sekundes galiausiai >> paduoda, mano skaityti protai neturi aiškios nuomonės, mano, kad >> įsijungia koks nors atsarginis režimas. Ta problema visada išsprendžiama >> čipavimu - tuomet paprastai nustatomos ne tokios ekologiškos kuro >> padavimo sąlygos. >> >> Gali būti, kad kažkas panašaus tavo atveju ir su šaltu varikliu - gal >> daviklis rodo per aukštą variklio temperatūrą ar pan. Gali pabandyti >> vesti atjungęs temp daviklį. Jei tuomet užsives iš karto - vadinasi >> kažkokių didelių kuro padavimo ar variklio problemų nėra - reikia >> žiūrėti patį daviklį, bandyti padidinti variklio sukimo greitį vedant >> (starteris, akumuliatorius, visokie kontaktai), galiausiai lieka >> čipavimas. Jeigu atjungus tą daviklį sukti reikia taip pat ilgai - >> vadinasi kažkokios mechaninės problemos, o ne kompo nenoras paduoti kurą >> dėl kažkokių parametrų neatitikimo. >> >> >> >> >> 2012.01.17 12:22, Monas rašė: >>> Zvakes pakeistos visos, del kuro filtro nezinau tiksliai, gali but ir >>> nekeistas. Degimas tikrai veitoj, keite dirzus dar perziurejo is >>> naujo, buvo >>> tas pats pries keiciant ir po keitimo tas pats. Jei siurblys slegio >>> nesukeltu tai neitu vaziuot, o dabar pats myniau su juo 120, be problemu >>> eina. Oras sistemoje manau irgi maisytu vaziuot. >>> >>> Esme - meistras sake kad identiski simptomai pasitaise po chipavimo. >>> >>> >>> "Renookas"<vytautas@_eta_hitratrinti.lt> wrote in message >>> news:jf3evv$ieb$1@trimpas.omnitel.net... >>>> kuro filtras? Oras sistemoje? pakaitinimo zvakes? siurblys nesukelia >>>> slegio? degimas ne vietoj? ka kompas sako? >>>> >>>> >>>> "Monas" paraðë naujienø news:jf3e8i$h47$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> Taigi yra karutis, cia kur kazkada neperseniai rasiau, kad uosviui >>>> nupirkom. >>>> Turi jis tokia idomia savybe, turejo jau kai pirkom - sunkiai kuriasi, >>>> reikia gerai pasukt tiek salta tiek silta (silta gal koki 10% >>>> maziau). Kad >>>> varikliui ragas tai nera jokiu yrodymu ar itarimu, viskas ten su juo >>>> gerai, >>>> bet vat su uzkurimu bedos. Buvo pas pazystama su golfu toks pats >>>> marazmas, >>>> tai jis ten jam visas mechanines dalis istrikino kiek tik sugalvojo, ir >>>> siurbli, ir forsunkes ir zvakes ir t.t. Galu gale nieko nerades >>>> nuvare i >>>> Vimota, padare chip tiuninga ir bedos dingo. Wtf? Uosvis ne >>>> sportininkas, >>>> jam chip tiuningo nereikia. Ka patartumet? Kur ten gali but sliekai >>>> sulinde? >>>> >>> >>> >> >