pagrindine busterio turejimo priezastis yra iseiginiai automobiliai, juos kartais uzvedineti reikia, o tasydamas akumuliatorius krauti pries kiekviena uzvedima paprasciausiai privargtum. kitas momentas, kad labai pravercia keiciant akumuliatorius modeliuose, kuriuose maitinimo nutraukimas reiskia poreiki klaidu valymui, pajungi busteri ir pasikeiti akumuliatorius be parkiu. taip pat padeda atrakinti elektrinius uzraktus, kai nuseda akumuliatoriai bagazineje (aisku, atrakintum ir prisivares kita automobili, bet ne visada tai patogu, ypac jei kur uzkistas ar priekiu pastatytas, jau reikia keliolikos metru laido). zodziu pravercia isitraukus i sita sporta, o tai kad ziema gali ramiau miegoti yra salutinis efektas. as jo praktiskai nekraunu, tik uzvedes neatjungiu, o palieku krautis kokias 5 minutes. vis dar gyvas, nors intensyviai naudoju jau gerus 5 metus, manau, kad dar kokius 3 turetu atlaikyti. gamintojas "lemania energy", ezimantas suveike, uz ka jam aciu. "svyt" <transportas@zebra.lt> wrote in message news:jg8us7$j4a$1@trimpas.omnitel.net... > koki busteri naudoji? ar pasiteisina? kiek jo akumas gyvena?. > > -- > vyt/ / >