as rimtai klausiu.. nes pvz opelis negali-neturi galimybiu pasakyt.. "[nemielas]" <nemielas_TRINTI_@gmail.com> wrote in message news:jgecj7$q1f$1@trimpas.omnitel.net... > pliaaat! perkandai. zhegonsko nėra tai vietoj jo trolinu. > nieko tas dyleris negali. be to kad overpricinta ten viskas tai dar ir > apgaudinėja - jie ten susitarę su perekupais, ridas kooreguoja, pisulkas > serviso padirbinėja šalia kambariukę. > neperseniausiai taip su keliom paskutinėm tikrintom toyotom iš europos > nupirktom irgi apgavo... :((( > > PS šaltis berods dar intero ir telefono linijų nenutraukė - galima > pasitikrinti ir pačiam ką jis ten gali ir ko ne. > > > "Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message > news:jgeb99$nt6$1@trimpas.omnitel.net... >> ar tikrai dyleris gali matyti, kas buvo daryta garantinio laikotarpiu pvz >> Vokietijoj? >> >> >> "[nemielas]" <nemielas_TRINTI_@gmail.com> wrote in message >> news:jgeas5$n9n$1@trimpas.omnitel.net... >>> "для особа одаренных" >>> dėl to jį ir siunčiu pas atstovą, kuris turi priėjima prie bendros >>> Tajotos >>> bazės, kur pažės kas vyko garantinio metu, kokia rida buvo ties >>> garantinio >>> pabaiga ir t.t., o ne į garažinio servisą. >>> dar už berods porą stasiukų galės ir mašiną patikrinti su >>> diagnostikom/suvedimais ir dar ten kažkas included kiek pamenu. >>> ir tada jau tegul Mindenas sprendžia kaip dabartinė rida koreliuoja su >>> garantinio pabaigos rida ir tuom laiko tarpu kai jinai buvo negarantinė. >>> >>> >>> >>> "sharkius" <user@example.net> wrote in message >>> news:jge9v9$lve$1@trimpas.omnitel.net... >>>> On 2012.02.02 17:12, [nemielas] wrote: >>>>> ke??? >>>>> turim situaciją su konkrečia auto, konkretų atstovą miestui tai >>>>> nelabai >>>>> suprantu prie ko čia visi dyleriai ir mistiniai Valteriai. >>>> >>>> Nu tai jei ji nauja pirkta tam paciam mieste, tai aisku tikimybe >>>> didele, >>>> jog tau pasakys tikra rida, bet jei is uz juru mariu sugrizus, tai pats >>>> supranti... kad tik Valteris zino kiek rode odometras pries pakraunant >>>> masina i Andriaus trala... >>