vakar isbandziau ta sviesu ijungima, nieko nepadejo, tikrai geriau sukti nepradejo.... paskui radau straipsni http://www.autopolis.lt/lt/straipsniai/akumuliatorius---ka-reiktu-apie-ji-zinoti "Esant labai žemai temperatūrai reikia prieš užvedant variklį įjungti žibintus, kad akumuliatorius „apšiltų" - tai visiška nesąmonė, nes tai ne tik nepadeda akumuliatoriui, bet dar labiau jį sekina. " o siaip, masinos atrakinimo metu momentiskai labai nemazai energijos sunaudoja, suveikia 6 lemputes po 21W (tiesa sparnuose gal silpnesnes) suveikia 5 centrinio varikliukai, atidarius duris dazniausiai uzsidega min 1 salono lempa.... taip pat ir signalizacija kazkiek pasiima savo, ijungus degima daznas pamirsta peciuko ventiliatoriu isjungt...... "RimasRP" parašė naujienų news:jglig4$lev$1@trimpas.omnitel.net... tai realiai padeda ar ne šviesu jungimas?. ar jei akumas prie mirties tai geriau iskart sukt ar vis tik duot lempoms energijos aš bandžiau ir taip ir kitaip visada prie -30 užsukurdavau. "tOMZY" <tomas@TRINTIpremjeras.lt> wrote in message news:jgldbl$eic$1@trimpas.omnitel.net... > pas mane anr E39, ijungus degima, prekines lempos paeiliui kelis kartus > trumpam uzsidega. Bet cia gal ne del to :) > > > > "audrius" wrote in message news:jgkhf4$kg8$1@trimpas.omnitel.net... > > syvakar teko uzvedinet auto, rode -22, tai is karto sukant starteri - > sakyciau pasuko vos puse oboroto ir tyla, palaikius degima su ijungtom > lempom ~2-3sek, prasuko gan normaliai ir uzsivede > > siaip, nezinau kaip kiti, bet pats netikejau situo mitu, kad reikia > "suaktyvint" akuma duodant jam siek tiek aprovos, nes iki siol pakankamai > man sekasi su akumuliatoriu pirkimu ir eksploatacija > > p.s. auto svediskas, paliekamas su ijungtom trumposiom, tai esant/nesant > degimui, jos ijungiamos/isjungiamos, tai jauciu butu dar geriau is viso > net nebandant sukt starterio pirma karta