Apie pacio auto kaina buvo kalba: kazkaip outback dabar nelabai rasti eina kokiu 2002-2003 metu be >20 KLTL. Uz mazesne kaina gali A6 quattro TDI pajamt. Aisku pravazumo prasme gal A6 atsilieka nuo outback (prosvaisa tai tikrai, bet A6 gal iskelt galima kazkiek), bet gi ne offroad'ui o "aktyviam poilsiui" tokios auto perkamos (jei tikrai reikia pravazumo - tada reikia reminio dzipo - is nebrangiu pvz Pajero sport). Komfortas, atsparumas korozijai, talpa irgi ne subaru naudai, kuro ekonomija cia turbut panasiai. Tai ir gaunasi IMHO kaip ir lygeverciai variantai (kiekvienas su savo +ir- , tik gal A6 didesnis pasirinkimas yra. -- Gimp "Focus" <remigijusl@gmail.com> wrote in message news:jgoku9$je$1@trimpas.omnitel.net... > Palyginimui, Audi A6 2,5 tdi aptarnavimas (dirzo, guoliu keitimas, tepalai > ir kitos smulkmenos - apie 2klt), Forester apie 1 klt. Kur tie 1,5 karto? > Jei nedauzta - nerudyja. Del kokybes sakyciau atvirksciai, na o komforto > atzvilgiu sutinku, kad Subaru nesilygina. > > > 2012-02-06 14:38, Gimp rašė: >> Nu gal ne 1.5, bet pvz. kokiu 2003 m. audi bus ~16 KLTL, o subaru outback >> bus>20 KLTL. Be to subaru rudyti megsta, o kai jami tokiu metu - tai kaip >> ir aktualu darosi. Be to dydis Audi gerokai didesnis. >> >> Subaru nebrokyju (pats turiu Impreza '98), bet kazkaip atrodo, kad Audi >> yra >> geresnis kainos/kokybes santykis. >> >