Autodatoj yra nurodyti variklio tikrinimo sūkiai ir ribinės dūmingumo reikšmės reikšmės prie jų, taip kad apie mažiau 1s laiką ir ribotuvą - žurnalisto išmislai... Aišku sūkiai bus aukštesni, apie 4000 daugumai, 1-2s pagazavimas labai nesugadins nieko, nebent motoras dvesiantis. Nugi šią vasarą iš TA išleido be stabdžių, tik pasakė kad stabdžių vamzdelis ant stendo trūko... A1 servisas už sienos maloniai priėmė, pakeitė :) O kontrolieriui nusispjaut, kad išleidžia auto be stabdžių. Tas pats bus ir su motoru - sugadins ir nukreips šalia dirbančiam servisui. Biznis garantuotas :-] Vytautas "Mtrhed" wrote in message news:jgtfta$lei$1@trimpas.omnitel.net... tiesa sakai, kai kuriems gal tekti ir varikli remontuoti po TA apziuros :) "Per TA bus privalu spausti akceleratorių iki sūkių ribotuvo suveikimo, t. y. iki maksimalių sūkių, kuriuos gali pasiekti variklis. Atliekant patikrą akceleratoriaus pedalą reikės nuspausti iki galo greičiau negu per 1 sekundę." On 2012.02.08 11:35, AurimasB wrote: > aha, geriau taip nei kad nuosavų namų mikrorajonuose sužiurėtų ką kas > kūrena, nes tikrai atrodo kad aks antras padangas senas :D > > > "Anon"<nikto@pisem.net> wrote in message > news:jgtdn4$hbb$1@trimpas.omnitel.net... >> Oras netaps švaresnis, bet dyzelių savininkų piniginės - taip :) >> >> Vytautas >> >> "Mtrhed" wrote in message news:jgtb4i$cjv$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Nuo šių metų kovo 1 dienos dyzelinių automobilių vairuotojų laukia >> naujovė – šių mašinų variklių dūmingumą techninės apžiūros (TA) >> specialistai tikrins taikydami griežtesnius reikalavimus, rašo „Lietuvos >> žinios“. >> >> >> __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus >> signature database 6866 (20120207) __________ >> >> The message was checked by ESET NOD32 Antivirus. >> >> http://www.eset.com >> >> >>