taip, bet tai nebutinai minusas, neislaikes turi del ko reikst pretenzijas. Beto, pagal aprasyma tai nebutinai jinai techniskai netvarkinga, paprasciausiai senute ir prie jos neiprates... ar kiekvienai lengvikei vaziuojant ant 60 pavyktu ijungt 1 begi kol nenumestum greicio? as sovietmeciu laikiau teises, tai pamenu stumem masina,milicijos zigulys nes nesivesdavo,dar ten kazkas blogo buvo, bet milicininkas uztat buvo labai tolerantiskas dlainai del to, sedom tryse ir po 15 minuciu visi trys buvom islaike. Poto tik prasidejo istorijjos su provokacijom kai liepdavo stot po zenklu ir pan. -- vyt/ / e34 524td dizelis masinoms, benzas motopjuklam ir motociklam, dujos virylems! "kurmis" <rupusm@gmail.com> wrote in message news:jgultt$f75$1@trimpas.omnitel.net... > Tai darbas darbu, o regitra turi egzaminuoti su tecniskai tvarkinga > masina, taip nemanot? > > "svyt" parase naujienu news:jgug7o$7hc$1@trimpas.omnitel.net... > > naujuose mersuose actros taip ir yra, jungi mirktelt o jis mirksi gal 5 > sek. > kitas dalyas neisivaizduoji su kokiais grabais vazinejama lietuvoj ar i > rusija. pvz. buna kad isvis nesijungia virsutines pavaros, prie stabdziu > priprasi, jie kitaip veikia, ten is tikro yra kranas ir spyruokle, tai > pojutis visai kitas stabdant. Del spidometro tik dziaukis, jis > egzaminuotojui svarbesnis :-) Tik gaves teises pirmam darbe gausi paty > didziausia graba is turimu, kol neismokeis vaziuot. O tai ateina paskui > tokie berneliai ir pareiskia kad nedirbs, nes priekabos gale nera vaizdo > kameru, nemoka prie rampos privaziuot. > > -- > vyt/ / > > e34 524td > dizelis masinoms, benzas dvitaktem zoliapjovem, dujos virylems! > > "kurmis" <rupusm@gmail.com> wrote in message > news:jgtptp$7t5$1@trimpas.omnitel.net... >> Laikiau C su tuo mersu pries menesi. Atlosas nesireguliuja visiskai, >> stabdziai nestabdo kol beveik iki galo neismini, tada jau blokuojas >> ratai, veidrodziai nesireguliuoja visiskai na ir pavaros, kaip jau rase, >> junginejasi labai sunkiai, nes judatnt pvz 5 pavara, ijungti 3 neimanoma >> kol nesumazini greicio. Geriausia buvo tai kad man vaziuojant su ta >> masina eme pakibieti spidometras, dakildavo iki 30 ir viskas, toliau is >> bendro vaizdo reikejo sprest ar ar 50 ar 70 vaziuoji :D >> >> Nuo saves komentara galiu prideti dar ir apie nesusiderinima tarp >> vairavimo instruktoriaus ir Regitros egzaminuotoju. Atliekant >> privaziavimo prie rampos manevra aiksteleje su instruktoriumi buvo >> paaiskinta kad svarbu tik nenuversti gaireliu, pasitikslinus >> instruktorius patvirtino jog pvz veidrodelis gali praeiti virs gaireles >> ir tai yra OK. Nuejus laikyti Regitroj egzaminuotojas pasake kad >> veidrodis virs gaireles praeiti negali. Plius manevro erdve Regitros >> aiksteleje apribota linijomis ant asfalto, kuriu, pasirodo "kirsti" nei >> veidrodeliu nei kuria kita dalimi negalima, nors gaireles ten ir nestovi, >> kai tuo tarpu instruktoriai to matyt patys nezino. >> >> O moke, tarp kitko, irgi ne Vasios vairavimo mokykla, o Klaipedos DRMC. >> >> Taip pat labai idomus yra vairaviko egzamino vertinimo kriterijai, kurie >> pateikti Regitros internetiniam puslapyje. Pvz. atlikus posukio manevra >> reikia posuki isjungti po artai 3 ar 5, nebepamenu skaiciaus, >> sumirksejimu, priesingai laikoma klaida. Isivaizduokit situacija - >> isvaziuodami is ziedo jungiat posuki. Isvaziavus jis pats atsoka ir >> issijungia, jus jau nebe ziede. Vaziuodami tiesiai jungiam posuki is >> naujo kad pamirksetu tuos 3 kartus? :D >> >> Apibendrinimui: Yra zmoniu sakanciu kad Regitra nesukirtineja, bet kai >> egzaminuodavo keliu policija islaikydavo zenkliai daugiau zmoniu. Beje, >> atkreipkite demesi I tai kad VI Regitra surenkami mokesciai keliauja ne I >> valstybes biudzeta, kaip mokesciai valstybes istaigose (nesumaisyti su >> valstybine imone, kuri yra Regitra), o I pacios Regitros saskaita, stai >> jums ir pretekstas sukirtineti. >> >> "Apocalypto" parase naujienu news:jgtkp2$u3p$1@trimpas.omnitel.net... >> >> http://kauno.diena.lt/naujienos/lietuva/suerzintas-regitros-vairavimo-egzamina-laikyti-vyks-i-anglija-406960 >> >