nu tai ne tas M300, o 50/50? plius automobilyje yra (turi buti) slegis 1kg/cm. aisku, tai sakai niekad ir nebuvo placiai naudojamas? tuomet reiskia sumaisiau, ir susiveliau, nes perdaug niekad nesidomejau sudetim, kazkaip rupedavo tik viena- prilaikyt pries ziema pakankama koncentracija, kad neuzsaltu, nu ka nors tvarkant, supilant atgal, nepilt nusistovejusio brudo nuo kibiro dugno. -- vyt/ / e34 524td dizelis masinoms, benzas motopjuklam ir motociklam, dujos virylems! "Terpentinas" <nospam_ddainius@takas.lt> wrote in message news:jgvnj3$c02$1@trimpas.omnitel.net... > Sunku ką nors ir komentuoti, čia viskas sumalta permalta ir dar gerai > išmaišyta. > Etanolsi/metanolis niekada nebus naudojamas vidaus degimo variklių > aušinimui, nes jis turi žemą virimo temperatūrą. Supylus tokį mišinį į > variklį gausi didelį samagono aparatą. > > > > > "svyt" <transportas@zebra.lt> wrote in message > news:jgup2n$j03$1@trimpas.omnitel.net... >> Po Ikarusiniu antifrizu, kiek veliau apie 1990-2000 metus tikrai budavo 2 >> tipu, vieni buvo sunkesni uz vandeni kiti lengvesni. netyciom juos >> sumaisius... lyg ir nieko, tik testeriai rodydavo nuli, tipo vanduo be >> antifrizo sistemoje, ir automogejai puldavo keist antifriza be reikalo. >> iseina ten buvo etilengliukolis bei metilo-etilo alkoholio pagrindu >> gaminti skysciai. >> Jo, privertei kiek daugiau pasidomet, paskaitinejau daugiau. Maniau >> dauguma metilo spiritu daromi, bet pasirodo dabartiniai etilengliukolio >> pagrindu daromi kiek randu lietuvos gamintoju aprasymu (nu ziurinejau tik >> lesta ir danusio tinklapius), o langu plovikliai etilo spirito. Visgi, >> tas pats danusis gamina ausinimo skyscius spirito pagrindu,(m300, m1000) >> bet autopramonei ju kazkodel nesiulo. Pasirodo ne tiek daug klydau, tik >> pavadinime, nes ir pas danusi, visu spalvu antifrizas etilengliukolio >> pagrindu. (maniau atvirksciai, spirito). >> apie metilo pagrindu padaryta antifriza danusis raso- >> Sudėtyje nėra glikolio, todėl jis nesukelia korozijos metalams, >> nepažeidžia guminių sistemos dalių visą įrenginio eksploatavimo laiką. >> http://www.danushis.lt/lt/Produktai.html?article=220& >> But idomu isgirst specialisto komentaru, kodel vyrauja tos ar kitos >> rusies antifrizas, kokie esminai ju skirtumai, nes automobiliams siulomi >> skysciai su gliukoliu, ir ten pat rasoma kad jis kenkia metalams ir >> gumai, gyvenamam name gumu ausinimo sistemoje gali ir nebuti, o vat >> automobilyje gumu labai daug, bei ivairiu metalu- aliuminio, vario, >> plieno kontakte su antifrizu irgi yra, tad jo neutralumas dar net >> svarbesnis. >> >> -- >> vyt/ / >> >> e34 524td >> dizelis masinoms, benzas dvitaktem zoliapjovem, dujos virylems! >> >> "Eciffo" <amadejus@hotmail.Kom> wrote in message >> news:jgtlt3$fj$1@trimpas.omnitel.net... >>> Nieko nepanioji ? Visad maniau kad antifrizai daromi gliukoliu , o ne >>> spiritu pagrindu >>> "svyt" <transportas@zebra.lt> wrote in message >>> news:jgtko2$u1q$1@trimpas.omnitel.net... >>>> viskas gerai su juo, metilo spiritas vandeniu skiestas. pridejus feirio >>>> (tik ne per daug, bo perduozavus lieka plemai, per mazai- nenuvalo >>>> vabalu), neuzaslantis langu ploviklis. >>>> >>>> -- >>>> vyt/ / >>>> >>>> e34 524td >>>> dizelis masinoms, benzas dvitaktem zoliapjovem, dujos virylems! >>>> >>>> "Yvl" <chiornyj@bumer.lt> wrote in message >>>> news:jgqtmm$km$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Cia tas kur daug pleciasi, ir reikia didesnio bakelio pletimuisi? >>>>> >>>>> "MAXX" <maxx@crx.lt> wrote in message >>>>> news:jgqirm$c04$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> turiu dar tosolo, :) gal kam reikia >>>>>> >>>>>> -- >>>>>> -- >>>>>> Best regards, >>>>>> >>>>>> MAXX >>>>>> Dodge Grand Caravan'02 3,3 >>>>>> Audi A3 '00 1.8T quattro >>>>>> -- >>>>>> "linasz" <nepaimsi@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:jgqena$4un$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> buvo geltonas, dabar turiu dar melyno, ar galima dapilineti melynu ? >>>>>>> kad >>>>>>> masina sues ne taip aktualu, blogiau jei jie ten abu sureguos >>>>>>> kazkaip >>>>>>> negerai tarpusavi, ar ta spalva ten tik del grozio ? >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >> >