atsiprasau turejau galvoje srotiniu... restauruota sau dejau. Galantui. Rezultatas: naujas taivanietiskas atlaike du restauruotus. plius naujas buvo is kart su salenblokais. Taip kad sumoje jei reiktu ir salenbloku tai iseina gerokai pigiau nei restauruoti, taciau cia ne ta diena o poros metu begyje. Be to, automobilyje tikrai yra daugiau detaliu: amortikai, spyruokles, visokie itempeai, dirzai, vandens pompa, guoliai ir t.t. taip kad gesti tikrai yra kam. "Tomas" parašė naujienų news:jhm52i$16l$1@trimpas.omnitel.net... "Renookas" <vytautas@_eta_hitratrinti.lt> wrote in message news:jhlc5d$rbh$1@trimpas.omnitel.net... > jau ko ko, bet sarnyru restauruotu > dar niekada sau nedejau ir nemanau kad yra prasme deti... Kodel..? Normaliai padaro. Arba ishkart pasako, kad bbs cia bus ir nejama daryt. > ir niekas nekalba pei orginalias detales, Audi 200 tokia pas mumi senovej ganesi, be perstojo vazhiuodavo pirmyn atgal LT / Moldavija / Ukraina, tai nauji sharnyrai ir traukiu antgaliai(kazhkas 12-17 Lt/vnt) atlaikydavo mazhdaug viena reisa, reikedavo juos keist panashiais periodais kaip ir tepala. O restauruoti sharnyrai ~100 kkm.