jei nori prabangiai vezintis modeliu, kuris jau rytoj bus klasikiniu, tenka uz tai moketi. o jei nenori, tai perki nauja kibireli ir neturi tokiu problemu. bet neturi ir smagumo. tavo norai paprasciausiai priestarauja vienas kitam. "Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> wrote in message news:jhj9qs$c68$1@trimpas.omnitel.net... > Būtent to neturėjau omenį, ir nesakau jog tai sudėtinga ar dar kas nors... > sakau jog užkniso daug nesudėtingų ir nesunkiai sprendžiamų problemų, > kurias turi spręsti dažniausiai pats. Aš pradedu norėti, turėti galimybę > ramia galva nuvežti per pusmetį vieną kartą į servisą, ten su kuvalda man > viską sutvarko, paima 500-1000Lt ir aš ramia galva išvažiuoju... tiesiog > šiandien atsisėdęs pagalvojau - taip, pakaba nebarška ir važiuoja gerai, > variklis irgi pusė velnio (neskaitant jog prie -20 nesiveda), bet kai > sudariau sarašą, ką reikia smulkaus padaryti, tai gavosi vos ne a4 lapas > darbų, kuriuos reikia daryti pačiam ir dėl kurių negali pasakyt jog MB > bloga auto ir greičiausiai visi kiti iš tokių problemų tik juoktūsi, bet > man jos vairuojant Mb yra svarbios ir tiesiog užkniso jas spresti pačiam. > Ir čia ne pinigų net klausimas, na vėl gi aišku pinigų, nes nuvežus > restoratoriams, už nesveikus pinigus iš jos padarytų tai ką reikia, bet > kalbant apie normalias sumas, niekas tų problemų net neapsiims spresti už > bent iš dalies prieinamas sumas. Taigi, visu tuo noriu pasakyt jog truputi > pavydžiu chebrai kuri suka galvas dėl visokių holo, veleno padėčių ir > panašių daviklių, nes juos pasikeitei ir tiek žinių, o va su MB taip > nesigauna... > > Exo > >