Tema: Re: Opelio 2.0 DTI variklio paleidimas ilgiau pastovejus
Autorius: Ablasiejus
Data: 2012-02-17 18:58:30
sriublys visada remontuojamas paskutineje vietoje su purkstukais.
1. Visas zvakes pasikeisti.
2. Perziureti visas zarneles kuro. Nuo filtro iki pat purkstuku. Paziureti 
ar filtro korpuso dangtelis uzsuktas ok.
3. Tada keisti purkstuku gumytes. Gumeles kainuoja BOSCH 100lt kazkas visos. 
Darbo - mes dviese keitem, tai kokias 4-5h ne specam. Jei per tas gumytes 
leidzia kazkiek, tai privaro oro tarp siurblio ir purkstuko ir tu bruzini su 
starteriu, kol "uzpumpuoji salerka"
4. Jei nepadeda - dar degimas sitiem 2.0dti buna ne vietoje. BBNZ kode. Bet 
nemanu kad sitas atvejis.

p.s. as viena karta su LBM susiduriau, bet nepasakyciau, kad labai super 
pasirode.
p.s.s bet kas cia per mada, tik dyzeliui kas negerai, visi: 
purkstukai/siurblys. Nors ten jauciu tik 10% gedimu juose.

"klausimas" <belekas@buvo.vakar> wrote in message 
news:jhkvm4$5sk$1@trimpas.omnitel.net...
> Opel Zafira 2.0 DTI 74 kw. Variklis startuoja tik sukant starteriu, 
> variklis griebia ir purtosim, bet neuzsikuria iki galo (taip kaip ant 
> isibegejimo - lyg ir kuriasi, bet starteriu dar reikia sukt), startuoja 
> tik istaikius momenta gaza paspaust.
> http://www.youtube.com/watch?v=BDPKvT5pC5M&feature=youtu.be  Siryt, 
> prie -15.
> Buvau LBM (buvau net palikes LBM'e, problema mate), buvau seip pas 
> meistrelius (visi kaip susitare suncia i LBM del PSG16 siurblio), nezino 
> jie ka daryt, parametrai uzkurus visi geri, silto variklio taip pat. 
> Zvakes patikrintos - viena pakeista. Kuro filtras pakeistas, kure tepalo 
> nebuvo. Pasak maciusiuju kuras nenusesta, nes tada suktu tusciai, kol ora 
> isstumtu.
> Pastovejusi kokias 4 val. uzsikuria beveik gerai.
> Kur Kaune dar nuvaziuot? Jau kaip uzburtas ratas gaunasi - nuvziuoji kur 
> nors, tai cia pas tave tas naujesnis siurblys, varyk i LBM, nuvarai i 
> LBM - guzcioja peciais.
>
>
>