a vot ir ne, benzininio auto atveju EGR'as skirtas mažinti išmetimo dujų temperatūrą. Tuo labiau, kad veikia jis atvirkščiai - spaudžiant gazą užsidaro On 03/09/2012 09:51 AM, Miegapele wrote: > na atsizvelgiant kad jis skirtas daliai nesudegusio misinio, staigiai > spaudziant akseleratoriu, grazinti i isiurdima ir tokiu budu sumazinti > co kieki ismetamosiose dujose tuo momentu, tp vairuotojui tai itakos > neturi. o pamascius kiek tas padla kainuoja jam uzsilenkus ir gavus > cheka. tai nafig jis tau reikalingas. kad maziau co ismetinetum ar > sumoketum kokia stukyte uz jo periodini keitima. > > > "Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message > news:jjca0c$4sn$1@trimpas.omnitel.net... >> Problemos ðaknys siekia tarybinius laikus, kuomet kiekvienas >> autotransporto priemonës turëtojas, turëjo bûti ir jos remontuotojas. >> Bet kadangi ne visi sugebëjo iðmokti ásisavinti ir suprasti mechanizmø >> veikimà, tai susiformavo toks laudies meistro, kurio þinios paremtos >> gandais ir legendomis, amatas. >> Dëja, tokie liaudies autotransporto priemoniø meistrai yra labai >> paplitæ ir ðiais laikais. >> Ðiuo atveju greièiausiai kaþkas irgi nusprendë, kad tas "EKOLOGINIS >> VOÞTUVAS" nx nereikalingas ir atjungë já. Turbût tiesiog taip, nes "o >> kam jis reikalingas"? >> >>> As manyciau, kad atjunge, kai signalke dejo. Siti irgi viska gadint >>> megsta >> >>>>> Dar vienas klausimas jums specialistai. Radau Sharane atjungta ir >>>>> uzglusinta EGRo vakuumo slangute. Prijungiau... Paburkite is >>>>> kristolinio rutulio kol pasvastes del saules aktyvumo neisbleso - >>>>> kam galejo reiketi ji atjungti ir ko tiketis prijungus. Gal cia >>>>> dujininkai atjunge kai dujas dejo ? >> >> >